خبرهای داغ:
تفاهم نامه کمیته امداد با بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا؛

ساخت 350 واحد مسکونی برای مددجویان آذربایجان شرقی

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی از امضای تفاهم نامه این نهاد با بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا خبر داد و گفت: طبق این تفاهم نامه 250 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی و 100 واحد مسکونی نیز توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا برای مددجویان ساکن در مناطق محروم استان ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۲۲۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ناصر رمضانی، با بیان اینکه زیربنای هر واحد مسکونی بین 30 تا 50 متر مربع است، افزود: ساخت واحدهای مسکونی مورد توافق از مرحله شروع تا تکمیل مطابق با تفاهم نامه بر عهده مجری طرح خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تحویل زمین برای ساخت مسکن مددجویان به عهده کمیته امداد استان است، بیان کرد: کمیته امداد آذربایجان شرقی در این تفاهم نامه متعهد شد بر اساس پیشرفت فیزیکی ساختمان و پس از تائبد ناظر این نهاد مبلغ مورد تعهد را تامین و به موقع از طریق خود مددجو به حساب مجری طرح واریز کند.

رمضانی با یادآوری اینکه واحدهای مسکونی طبق نقشه و دستور کار ارائه شده حداکثر تا شش ماه تکمیل و تحویل مددجویان خواهد شد، افزود: طبق این تفاهم نامه کمیته امداد استان برای هر یک از واحدها به ازای هر متر مربع زیربنا مبلغ 400 هزار تومان پرداخت خواهد کرد.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان گفت: در سال گذشته 170 واحد مسکونی برای مددجویان ساکن در مناطق محروم آذربایجان شرقی توسط بسیج سازندگی ساخته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها