خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی سلماس:

اردوهای جهادی از ۲۷ مرداد در سلماس برگزار می شود

مسئول بسیج دانشجویی سلماس گفت: از ۲۷ مرداد تا ۱۰ شهریور اردوهای جهادی باحضور در مناطق محروم سلماس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۱۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

محمود قاسمی زاده تمر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی در سلماس اظهار داشت: اردوهای جهادی در شهرستان سلماس از ۲۷ مرداد تا ۱۰ شهریور با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی، حضور دانشجویان در مناطق آسیب دیده و محروم،  جهت ایجاد و نشاط در بین دانشجویان، توسعه فعالیت های خودجوش و ایجاد اشتغال برای مردم مناطق محروم و جهادگران بسیجی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق سهمیه ای که برای شهرستان تخصیص شده ۶۰ نفر بوده که در تلاش هستیم این آمار را به ۱۲۰ نفر افزایش دهیم.

مسئول بسیج دانشجویی سلماس افزود: در سال گذشته سازمانهایی که در جهت اجرای این اردوها با ما همکاری کردند انتظار می رود امسال نیز نسبت به سال گذشته در جهت از بین بردن محرومیت ها همکاری های لازمه را بیش از گذشته انجام دهند.

قاسمی زاد تمر بیان کرد: با توجه به استقبال پرشور دانشجویان بسیجی سلماس از اردوهای جهادی در نظر داریم امسال برنامه اردوهای جهادی را بصورت پرمحتوا و متفاوت در این شهرستان اجرا کنیم.

وی افزود: خیرین شهرستان نیز می توانند در جهت هرچه باشکوه تر اجرا کردن اردوهای جهادی در سلماس، کمک های خود را به دفتر حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید وزوایی در دانشگاه آزاد اسلامی اهدا کنند.

مسئول بسیج دانشجویی سلماس یادآور شد: دانشجویان علاقه مند جهت ثبت نام و شرکت در این اردوها می توانند برای ثبت به پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان مراجعه کنند.

ارسال نظرات