خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی:

اساتید دانشگاه عمل به سیره شهیدانی همچون چمران را سرلوحه امور خود قرار دهند

مسئول بسیج اساتید استان آذربایجان غربی گفت: اساتید دانشگاه دنباله رو اهداف شهیدان والا مقامی چون دکتر چمران ها باشند.
کد خبر: ۹۰۲۹۸۹۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

مسئول بسیج اساتید سپاه شهدا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی داشتن نگاه معرفتي، بصیرتی و همچنين برخورداری از قدرت بالای علمی و فرهنگی را از مهمترین ویژگی های شهید چمران عنوان کرد.

وی در تشریح بیشتر ابعاد شخصیتی این شهید والا مقام گفت: ایشان افزون بر توانایی در عرصه های علمي، دارای وجهه نظامي و شخصيت انقلابي نیز بود.

مسول بسیج اساتید آذربایجان غربی اظهار کرد: بطور نمونه مدیریت کارآمد دکتر چمران در جریان شکست حصر پاوه یکی از جمله تجربیات موفق وی در کارنامه دلاوری هایش می باشد.

جوادی در ادامه به فعالیت های دیگر شهید چمران در سال های حضورش در لبنان در کنار امام موسی صدر اشاره کرد و افزود: امروز‌‌ همان دانش آموزان تربیت شده این شهید هستند که با مقاومت افتخار و مایه مباحات منطقه هستند.

وی ویژگی های مهم دیگر شهید چمران را مسئولیت پذیری، انقلابی گری، تبعیت از ولایت فقیه و داشتن احساس تکلیف برشمرد و تصریح کرد: ایشان با بصیرت و درک والایی که داشت هرجا لازم بود در عرصه ای حضور یابد در اسرع زمان وارد میدان می شد.

مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی تصریح کرد: از این رو تفکر، رفتار و اخلاق و عملکرد شهید چمران باید اسوه و الگوی عینی و عملی برای اساتید کشورمان باشد بگونه ای که چمران وار در معرکه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و سایر عرصه های مورد نیاز برای حل مشکلات کشور وارد میدان عمل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات