قاضی‌زاده هاشمی: جنایات منافقین فراموش شدنی نیست

سخنگوی فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جنایات منافقین فراموش شدنی نیست بر لزوم مستندسازی این جنایات تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۲۹۸۷۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، احسان قاضی‌زاده هاشمی سخنگوی فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی امروز در آئین بزرگداشت شهدای مظلوم هفتم تیر با عنوان «منافقین و ترور یک ملت» که در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد با بیان اینکه منافقین در یک دهه اخیر به دنبال تطهیر خود بوده‌اند گفت: نسل جوان امروز (دهه 60 و 70) آگاهی چندانی از حوادث ابتدایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را ندارند. لذا لازم است آن حقایق را بیشتر بازگو کنیم.

وی با تاکید بر اینکه غربیها پیوسته حامی گروهک‌های تروریستی و خشونت بوده‌اند، اظهار کرد: جالب اینجاست گروهکهایی را که خودشان پرورش داده‌اند سرانجام علیه خودشان موضعگیری کردند به عبارت دیگر خودشان قربانی گروهکهایی شدند که آنها را روی کار آورده بودند.

قاضی‌زاده هاشمی درباره وضعیت فعلی گروهک منافقین گفت: این گروهکها به عنوان یک ویروس روی دست دست‌پرورده‌هایشان باقی مانده‌اند.

سخنگوی فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکی از حامیان منافقین اظهاهر کرد:‌کشور آلبانی که کشوری فقیر است در قبال دریافت پول از آمریکایی‌ها منافقین را در کشور خود راه داده است.

به گفته وی، حدود 15 روز پیش در عرصه حقوق بشری آمریکا خودش را از برخی سازمانهای حقوق بشر خارج کرد که برخی از آنها عبارتند از: سازمان یونسکو، شورای حقوق بشر سازمان ملل، شورای آب و هوایی و معاهده پاریس و... .

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب هویتی بود و هرگز پیروزی‌اش برگرفته از خشونت نبود، تاکید کرد: اگر آمریکاییها فکر می‌کنند با جریان‌سازی در بازار اقتصادی و تحریمهای خود در کشورما  می‌توانند کارشان را پیش ببرند سخت در اشتباهند و باید بگویم که مردم ایران را نمی‌شناسند و سرانجام شکست خواهند خورد.

وی با بیان اینکه هرگز جنایات منافقین فراموش شدنی نیست، بر لزوم مستندسازی این جنایات تاکید کرد و گفت: تمام قربانیان جنایات تروریستی در هر دوره‌ای امکان  پیگیری حقوقی دارند.

سخنگوی فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم همراهی و هم‌افزایی بیشتر میان نهاده‌های حقوق بشر مثل وزارت خارجه و قوه قضائیه گفت: با هم‌افزایی و همگامی و همراهی میان این نهادها می‌توان به یک نقطه مشترک رسید.

وی با اشاره به قربانیان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: می‌بایست موضوع جدیدتری به بحث ترور قربانیان مجلس شورای اسلامی در سال گذشته می‌شد. تا این جنایتکاران به سزای اعمالشان برسند.

به گفته هاشمی انتظار داریم هر چه سریعتر احکام صادر شده در این زمینه به مرحله اجرا برسد که ضمن اینکه یکی دو نفر از عاملان جنایتکار به عراق متواری شده بودند به سزای اعمال خود رسیدند.

ارسال نظرات