احسان آهنگر:

قرارگاه مردمی جهادی الهادی مازندران در بابلسر افتتاح می شود/ احساس مسئولیت مردم در قبال آسیب های اجتماعی منجر به شکل گیری قرارگاه مردمی الهادی شد

احسان آهنگر معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلا با اشاره به شکل گیری "قرارگاه مردمی، جهادی و اجتماعی الهادی" در مازندران از افتتاح ساعت 16 بعد ظهر امروز یکشنبه 3 تیرماه این قرارگاه در مجتمع فرهنگی بهزیستی بابلسر با حضور مسئولین استانی و سخنرانی دکتر صفار هرندی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۹۱۲۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احسان آهنگر معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلا با اشاره به شکل گیری "قرارگاه مردمی، جهادی و اجتماعی الهادی" در مازندران از افتتاح ساعت 16 بعد ظهر امروز یکشنبه 3 تیرماه  این قرارگاه  در مجتمع فرهنگی بهزیستی بابلسر با حضور مسئولین استانی و سخنرانی دکتر صفار هرندی خبر داد.

آهنگر هدف از شکل گیری قرارگاه مردمی الهادی را مقابله با آسیب های اجتماعی دانست و افزود: این قرار گاه متشکل از 50 گروه مردم نهاد از دل مردم برای رفع معضلات اجتماعی شکل گرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلا از نقش آفرینی قرار گاه مردم نهاد در سه موضوع مهم نام برد و افزود: این قرار گاه در حوزه آسیب اجتماعی در نخستین قدم به موضوع سواحل، تفرجگاهها، مسافران و فرهنگ به همراه آورده(تهاجم) به منظور تقویت فرهنگ ارزشی اسلام  توام با نشاط آفرینی در جامعه وارد عمل شده  و برای رفع آسیب های اجتماعی اقدام می کند. 

این مسئول در حوزه اجتماعی یادآور شد: فعالیت دیگر قرارگاه مردمی، جهادی و اجتماعی الهادی در موضوع تحکیم خانواده و مقابله با افزایش طلاق  در سطح استان است.

وی سومین اقدام این قرارگاه را در  موضوع ترویج سبک زندگی عفیفانه و مبارزه با بی بندباری دانست و ادامه داد: گرچه اعضای قرارگاه مردمی الهادی از دو سال گذشته فعالیت های خود را پیرامون موضوعات یاد شده آغاز کردند و از عید امسال این برنامه جدیت و شدت یافت، اما عصر امروز یکشنبه 3تیرماه  به مناسبت هفته قضایی، فعالیت رسمی قرارگاه با افتتاح دفتر مرکزی در بابلسر شکل تازه ای به خود می گیرد و قانونمندانه با پشتوانه اجرا می گردد.

آهنگر در خصوص افتتاح دفترمرکزی قرارگاه در بابلسر و متعاقب آن در فریدونکنار بیان داشت: به سبب مجاورت این شهرها با دریا و ازدحام گردشگران و مسافران در این مراکز مردم این شهرها نسبت به فرهنگ ناهنجار و نا متعارف به ارزشهای اسلامی  از سوی برخی گردشگران و مسافران، شکوه داشته و با احساس مسئولیت، آتش به اختیار برای مقابله با اینگونه آسیب های اجتماعی به راه اندازی قرارگاه جهادی الهادی مبادرت کردند.

 معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلا اضافه کرد: هر گروه این قرارگاه متشکل از 10 الی 20 جهادی دلسوز به ارزشهای انسانی و الهی است که از متخصصین  واقشار مختلف مردم اعم از مدرسین دانشگاهی، طلاب و روحانیون حوزه های علمیه، معلمان، پزشکان  و ... می باشند.

آهنگر مدل فعالیت گروههای قرارگاه مردمی، جهادی و اجتماعی الهادی را اقدام مردم برای نجات مردم خواند که با احساس مسئولیت مردمی  برای امنیت، آرامش و نجات اخلاقی در نظر گرفته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها