افتتاح پنج پروژه تولیدی کشاورزی در ساری

رضا پور فلاح از افتتاح پنج پروژه توليدي، زيربنايي و خدماتي بخش كشاورزي در هفته جهاد کشاورزی در شهرستان ساری خبر داد
کد خبر: ۹۰۲۹۰۰۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رضا پور فلاح از افتتاح پنج پروژه توليدي، زيربنايي و خدماتي بخش كشاورزي در هفته جهاد کشاورزی در شهرستان ساری خبر داد و گفت: اين پروژه ها با اعتبار 34 ميليارد و 935 ميليون ريال از محل اعتبارات استانی، بانك های عامل كشاورزي و آورده شخصي تامين شده است.

وی افزود :  18 هزار و 135 میلیون ریال از این اعتبارات از محل اعتبار استانی و 16 هزار و 800 میلیون ریال از محل آورده شخصی تامین شده است.

این مقام مسئوول تصریح كرد: پروژه های تولیدی شامل، يك طرح صنایع تبدیلی شالیکوبی مدرن در روستای میارکلا، یک گلخانه تولید گوجه فرنگی در روستای طاهرده و یک طرح احداث باغ گل محمدی در زمین های شیبدار در 102 هکتار در بخش های دودانگه و چهاردانگه است.

پورفلاح افزود :‌ 2 طرح زيربنايي و خدماتي شامل، ساخت  استخر و انتقال آب در سطح 720 متر مکعب در روستای شلیمک و یک طرح ساخت ایستگاه پمپاژ و سازه آبگیری در روستای شلیمک در بخش دودانگه در اين شهرستان افتتاح و به بهره برداري رسید.

وی با اشاره به اینکه از مزایای اجرای اين پروژه ها، 277 خانوار در 54 روستاي اين شهرستان بهره مند شدند، گفت: با بهره برداری از این طرح ها براي 110 نفر نیز اشتغالزايي شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها