خبرهای داغ:
امام جمعه اهر:

‌‌دستگاه قضا دست سارقان و زالو صفتان اقتصاد را از جامعه قطع کند

امام جمعه اهر در دیداری که کارکنان دادگستری این شهرستان با وی داشتند، یکی از شاخصه‌های دستگاه قضایی را نفوذناپذیری عنوان و تاکید کرد: دستگاه قضایی باید برای جلوگیری از فساد اقتصادی، غارت بیت المال و اراضی ملی و تباهی نظارت دقیق‌تری داشته باشد و دست سارقان و زالوصفتان اقتصادی را از جامعه قطع کند.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۴۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده برخورد عادلانه، قاطعانه، دقیق و انقلابی را از دیگر شاخص‌های دستگاه قضایی برشمرد، تاکید کرد: اهمیت اجرای حدود الهی بسیار مهم‌تر و با ارزش‌تر از بارش 40 روزه باران در فصل بهار است و مهم‌تر این که مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی تجربه‌ای برای همگان می‌شود و می‌بینند با مفسدان اقتصادی چگوه برخورد می‌کنند.

وی اضافه کرد: در جامعه‌ای که اینقدر بیکار داریم و مردم با مشکل معیشتی روبرو هستند کسانی پیدا می‌شود که بدون توجه به مشکلات و تنگاناهای مادی مردم به بیت المال خیانت می‌کنند لذا باید این افراد پاسخگو بوده و محرومان، مستضعفان و اقشار کم درآمد احساس امنیت کنند.

حجت الاسلام حاجی زاده با انتقاد از افزایش نرخ طلاق و طلاق‌های توافقی، گفت: چرا باید در جامعه‌ای که اسلام بر آن حاکم است این میزان طلاق و آسیب‌های اجتماعی وجود داشته باشد؟ شهرستان اهر با کلان شهرهایی همچون تبریز و تهران تفاوت‌هایی دارد بنابراین باید آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق در جامعه آسیب شناسی شود و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با سخنرانی بنده و دیگر مقامات حل نمی‌شود.

وی با تاکید بر این که مصرف مواد مخدر، نزاع فردی و دسته جمعی، شراب خواری و خرید و فروش مشروبات الکی درشان جامعه اسلامی نیست، تصریح کرد: متاسفانه در جامعه کسی جرات امر به معروف و نهی از منکر همدیگر را ندارد و با ابراز تأسف باید گفت در جامعه‌ای که امر به معروف و نهی از منکر اجرا نمی‌شود نباید انتظاری بیش از این داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها