ارسال آثار جشنواره مطبوعات مازندران برای سومین بار تمدید شد

علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگاران از تمدید مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران تا 15 تیرماه خبر داد و اظهار کرد: به دلیل استقبال خوب فعالان رسانه‌ای استان از جشنواره امسال و بنا به درخواست همکاران، مهلت ارسال آثار تا نیمه تیر تمدید شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۷۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگاران از تمدید مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران تا 15 تیرماه خبر داد و اظهار کرد: به دلیل استقبال خوب فعالان رسانه‌ای استان از جشنواره امسال و بنا به درخواست همکاران، مهلت ارسال آثار تا نیمه تیر تمدید شد.

وی با تقدیر از حضور پیشکسوتان و مدعیان رسانه‌ای استان در جشنواره هفتم، افزود: آثار ارزنده‌ای تاکنون به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نویدبخش روزهای خوب و بانشاط برای حوزه مطبوعات مازندران است.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران یادآور شد: شرکت کنندگان در جشنواره با مراجعه به سامانه نسبت به رفع نقص آثار ارسالی خود اقدام کنند.

وی بیشترین نقص موجود در آثار ارسالی را عدم درج نام صاحب اثر دانست و بیان کرد: آثار بدون نام باید مورد تأیید مدیر مسؤول همراه با مهر رسانه درج آثار ارسال شود.

یوسفی گفت: هر شرکت کننده فقط در 2 بخش و در هر بخش 3 اثر می‌تواند ارسال کند و آثار مازاد حذف خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها