خبرهای داغ:
رئیس سازمان جوانان هلال احمر خبر داد

ارسال بیش از 45هزار اثر از 12 کشور به جشنواره بین المللی نقاشی صلح و دوستی در تبریز

رئیس سازمان جوانان هلال احمر از ارسال بیش از 45 هزار نقاشی از 12 کشور جهان به دبیرخانه جشنواره بین المللی نقاشی صلح و دوستی در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۸۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، صابونچی افزود: با توجه به اینکه تبریز در سال 2018 بعنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شده بنابراین جمعیت هلال احمر هم این فرصت را مغتنم شمرده و برنامه های ملی و بین المللی خود را در این شهر برگزار می کند که مهم ترین آن آغاز بکار پنجمین جشنواره ملی و دومین جشنواره بین المللی نقاشی صلح و دوستی  است که دبیرخانه آن در تبریز مستقر بوده و به میزبانی هلال احمر آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: بیش از 45  هزار اثر نقاشی با موضوع صلح و دوستی از 12 کشور جهان به دبیر خانه جشنواره رسیده و لوح یاد بود آن به امضای رئیس فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر و رئیس جمعیت هلال احمر رسیده است.

 صابونچی مهم ترین برنامه پیشروی سازمان جوانان را برنامه تابستان عنوان  و بیان کرد: فصل تابستان که بخاطر تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بنوعی اوج فعالیت سازمان جوانان هست و خیلی از برنامه های سازمان جوانان از قبیل اردوها و همایش ها در فصل تابستان صورت می گیرد بنابراین برنامه های فصل تابستان در اولویت قرار دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها