معاون سیاسی فرماندار اشکذر تأکید کرد:

نقش اثربخش هنر و ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نقش اثربخش هنر و ورزش را در کاهش آسیب‌های اجتماعی یادآور شد و بر فراهم نمودن بستر‌های لازم برای افزایش نشاط اجتماعی تأکید کرد
کد خبر: ۹۰۲۸۲۳۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ «محمد شیبانی» در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر آگاه‌سازی شهروندان از این بلای خانمان‌سوز تصریح نمود: ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی به مواد مخدر برمی‌گردد که ضروری است با اجرای تصمیمات اصولی و منطقی شرایط را برای آگاه‌سازی جامعه فراهم نمود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر بر اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های مردم‌نهاد تأکید کرد و افزود: مشارکت و همکاری گروه‌های مردمی، سازمان‌های خیریه و پایگاه‌های بسیج با دستگاه‌های متولی ضمن کاهش مشکلات زمینه آگاهی‌بخش بیشتری از جامعه را به دنبال دارد.
وی بابیان اینکه نقش اثربخش نشاط اجتماعی و ورزش در افزایش امید به زندگی بر کسی پوشیده نیست ادامه داد: انتظار می‌رود با تکیه‌بر این مهم و هدایت جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان به این سمت زمینه برای فراهم نمودن بستر‌های لازم در افزایش کمی و کیفی برنامه‌های نشاط‌بخش محیا شود.
شیبانی استفاده از ابزار هنر را نیز در افزایش نشاط و شادابی جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و اظهار داشت: روح برنامه‌های هنری موجبات شادابی و نشاط در جامعه است و این امر کاهش افسردگی را در پی دارد.
اعضا در این نشست بر ضرورت بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی و هنری به‌ویژه استفاده از نمایشگاه‌های عکس و تئاتر‌های خیابانی تأکید کردند و توصیه‌های ائمه جمعه و جماعات برای آگاه‌سازی شهروندان از مضرات اعتیاد را خواستار شدند.
ارسال نظرات