برگزاری مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از برگزاری مرحله استانی چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول در سال تحصیلی جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۷۴۲۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مهدی نامدار اظهار کرد: مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی به مدت سه روز از سه شنبه ۲۹ الی پنج شنبه ۳۱ خرداد ماه ۹۷ در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی برای چهارمین سال متوالی بین دانش آموزان متوسطه اول سراسر کشور در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود، گفت: مرحله آموزشگاهی که اول مهر ماه ۹۶ با شرکت ۶۰ هزار دانش آموز استان برگزار می‌شود ۲۲۰ دانش آموز به مرحله استانی راه پیدا کردند و در نهایت ۱۲ نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

نامدار همچنین به بیان اهداف جشنواره نوجوان خوارزمی پرداخت و ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان، کیفیت بخشی به فرایند یاددهی- یادگیری، فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعداد‌ها و در نهایت تنوع بخشی به محیط‌های یادگیری را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان به محور‌های برگزاری این جشنواره نیز اشاره و عنوان کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی در شش محور پژوهش، زبان انگلیسی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، بازارچه، زبان و ادبیات فارسی و دست سازه‌های دانش آموزان برگزار می‌شود.


نامدار در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۲ دانش آموز استان به مرحله کشوری راه پیدا کردند و در نهایت با کسب یک رتبه اولی، دو رتبه دومی و سه رتبه سومی به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شدند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات