کوهکن:

بی‌اعتمادی ما به آمریکا‌یی‌ها درباره اروپایی‌ها هم صدق می‌کند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی:اروپایی‌ها اگر بخواهند کوچکترین شرطی را با ایران مطرح کنند معنای آن این است که در این مدت نقش بازی کرده‌اند و از ابتدا هم سیاستشان با امریکایی‌ها یکی بوده است.
کد خبر: ۹۰۲۷۳۲۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن کوهکن نماینده مردم لنجان گفت: بی اعتمادی ما به آمریکا‌یی‌ها درباره اروپایی‌ها هم صدق می‌کند.

وی با اشاره به خروج امریکا از برجام و تهیه تحریم‌های جدید علیه ایران افزود: اروپا اگر ادعا می کند که می‌خواهد در برجام بماند باید تمام قد از شرکت‌های متوسط و کوچکی که در امریکا سرمایه‌گذاری نکردند و کاری با امریکایی‌ها ندارند حمایت کند لذا این کف مطالبات ما از اروپایی‌هاست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر اروپا دست به رفتاری غیر از این موارد بزند و دست آخر بگوید که می‌خواهم بین ایران و امریکا وساطت کنم و نهایتاً این موارد به برجام ۲ و ۳ ختم شود، قطعاً ارتفاع دیوار بی‌اعتمادی به اروپا بالاتر خواهد رفت لذا این خود نشان می‌دهد اروپایی‌ها از اول هم در برجام صادق نبودند و به‌عنوان پاکار به مذاکرات وارد شده‌اند.

کوهکن تصریح کرد: اروپایی‌ها اگر بخواهند کوچکترین شروطی را با ایران مطرح کنند معنا و مفهوم آن این خواهد بود که در این مدت آن‌ها نقش بازی کرده‌اند و از ابتدا هم سیاستشان با امریکایی‌ها یکی بوده است .در این صورت دولت باید کار را تمام کند.
ارسال نظرات