امام جمعه بهاباد:

عید فطر؛ روز دریافت پاداش یک ماه بندگى است / حضور پررنگ مردم ایران و فلسطین و ملت‌هاى منطقه و جهان در روز قدس نشان از آرمان فلسطین دارد

امام جمعه بهاباد در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با تبریک عید سعید فطر به روزه داران ومومنین گفت:: عید فطر؛ روز دریافت پاداش یک ماه بندگى است.
کد خبر: ۹۰۲۶۹۴۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که با شکوه خاصی در مصلای غدیر بهاباد برگزارشد با تبریک عید بندگی اظهارداشت: در عید فطر، مؤمنان پس از یک ماه تلاش و مجاهده در عرصه مبارزه با نفس اماره و دور نگه داشتن خویش از آلایش‌هاى دنیوى، پیروزى خویش را جشن مى‌گیرند.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه عید فطر مى‌تواند سرآغاز حرکت وحدت‌بخش مسلمین براى مبارزه با مشرکان و مستکبران جهان باشد گفت:: عید فطر مظهر عظمت و مجد و شوکت و تجلی گاه صلابت و عزت و کرامت مسلمین است.
حجت الاسلام بشکانی با اشاره به اینکه عید سعید فطر با زمینه‌سازى ارزشمندى که در جهت تحقق اتحاد مسلمین جهان فراهم مى‌آورد، زمینه‌ساز مبارزه با ظلم و ستم سلطه طلبان عالم را فراهم مى‌نماید افزود: عید فطر؛ زمینه‌ساز ترویج فرهنگ انتظار و حکومت عدالت‌گستر موعود جهانى است.
خطیب جمعه بهاباد با بیان اینکه عید فطر؛ روز وحدت دنیاى اسلام است خاطر نشان کرد: نماز عید فطر هم مظهرى از همین وحدت در هر نقطه‌اى از نقاط دنیاى اسلام است؛ لذا در این دعایى که ما در قنوت مى‌خوانیم، «الذى جعلته للمسلمین عیدا و لمحمد (ص) ذخرا و شرفا و کرامة و مزیدا»؛ براى وجود مقدس نبى اکرم (ص) این عید یک ذخیره است، وسیله شرف است، وسیله کرامت و ازدیاد مقام عالى متعالى آن وجود مقدس است.
ابراهیمی بشکانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم بهاباد درراهپیمائی روز جهانی قدس به بیان پیام‌ها و دستاوردهاى حضور باشکوه‌تر مردم در راهپیمایى امسال روز قدس اشاره کرد وعنوان نمود: روز قدس امسال در ایران اسلامى باشکوه‌تر از سال‌هاى قبل برگزار شد و این حماسه‌اى بود که رهبرى معظم انقلاب پیش از آن بشارت آن‌را داده بودند.
وی تصریح کرد: حضور پررنگ‌تر مردم ایران و فلسطین و ملت‌هاى منطقه و جهان و افزایش حمایت از آرمان فلسطین نشان از آن دارد که اندیشه و فکر مقاومت که امام راحل عظیم الشان ملت ایران براى امت اسلامى به ارمغان آورد به‌خوبى در حال پیشرفت و کسب موفقیت است.
امام جمعه بهاباد درادامه دستاورد اصلى حضور مردم ایران و سایر نقاط جهان در روز قدس اشاره کرد و افزود: آگاهى و بیدارى اسلامى و حرکت به‌سوى وحدت جهان اسلام براى مقابله با ظالمان و تلاش براى احقاق حق امت اسلامى است.

ارسال نظرات