خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

قرآن تنها نسخه نجات بخش انسان هاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در اختتامیه محفل انس با قرآن اداره زندان این شهرستان، گفت: قرآ ن تنها نسخه نجات بخش انسان هاست.
کد خبر: ۹۰۲۶۵۴۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی، افزود: جوامع بشری اگر امروز در هلاکت و مشکلات زندگی می کند به خاطر دوری از قرآن است.

وی اضافه کرد: اگر آموزه های قرآن را به قوانین تبدیل کنیم و آن ها را در معاملات و قراردادهای خود اجرا کنیم دیگر نیازی به دادگاه و زندان و قاضی نداریم.

حجت الاسلام طالعی فتنه را تشخیص حق از باطل و شناخت ولی از غیر ولی معنی و بیان کرد: اگر در جامعه قرآن حاکم باشد فتنه ها یکی پس از دیگری برطرف خواهد شد برای اینکه قرآن هدایتگر و روشن کننده مسیرها و سند مطمئنی برای هدایت بشر است. 

وی ادامه داد: در قرآن تمام قوانین بشری و رابط انسان ها باهم و ارتباط آن ها با آفریننده درج شده و راه رستگاری انسان ها را نشان می دهد.

قرآن تنها نسخه نجات بخش انسان هاست

حجت الاسلام طالعی بزرگترین موانع سعادت بشری و هدایت انسان ها به سوی حق و راه راست را شیطان عنوان کرد و گفت: قرآن انسان ها را از دام شیطان نجات می دهد و در امان نگه می دارد.

وی در بخش دیگر سخنان خود افزود: مهم ترین نکته قرآن کریم تربیت و هدایت انسان هاست و پیروی از کلام الهی در مسیر زندگی، انسان را به کمال و سعادت می رساند.

حجت الاسلام طالعی به ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی و معنویت در جامعه تاکید کرد و گفت: جامعه ای که با نور منور قرآن آشناست باید آثار عملی آموزه های آن در بین نسل های جدید ترویج شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه به تاکید رهبر فرزانه انقلاب در خصوص توجه به مفاهیم غنی و انسان ساز قرآن اشاره و خاطرنشان کرد: امروز یکی از برکات خون شهدا و موفقیت های بزرگ انقلاب اسلامی، گسترش مراکز و محافل قرآنی در مساجد و محلات شهرستان هاست.

حجت الاسلام طالعی قرآن را کتاب آسمانی برای تمام اقشار جامعه دانست و گفت: همه وظیفه دارند برای گسترش ارزش های این کتاب آسمانی  تلاش کنند.

وی بهترین نعمت برای جامعه قرآنی را قرآن و انس با آن دانست و افزود: آیه های قرآن برای فهمیدن، عمل کردن و خط گرفتن و قرآن برای همه ملتها تا روز قیامت روشنگر است

حجت الاسلام طالعی بیان کرد: اگر می خواهید مانند پاکان زندگی کنید و در مقام شهید از دنیا بروید و در روز حسرت نجات یابید و در ظلمات راه راست را انتخاب کنید جلسات قرآن بر پاکنید و قرآن را درس دهید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها