خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربی:

کرسی های نقد و تحول علوم انسانی در آذربایجان غربی برگزار می شود

مسئول بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در تمامی فصول سال کرسی های نقد و تحول علوم انسانی در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۲۶۳۵۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رستم صادق پور با اشاره به فعالیت های بسیج اساتید استان اظهار کرد: در این رابطه در تمامی فصول سال کرسی های نقد و تحول علوم انسانی در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کارگاه های پیوسته نگاری فرهنگی به صورت ملی و استانی نیز برگزار می شود تصریح کرد: علاوه بر آن، کارگاه هایی که در راستای ارتقاء بنیه دانشگاه های آذربایجان غربی می شود نیز برپا می شود.

مسئول بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: از سایر فعالیت های بسیج اساتید می توان به، اجرای اردوهای علمی با بازدید اساتید از مراکز  صنعتی کشور و با تخصص های مختلف، برپایی اردوهای فرهنگی راهیان نور و تشکیل جلسات حلقه های صالحین با موضوع فرهنگی، مذهبی و انقلابی اشاره کرد.

وی از تشکیل اندیشکده به صورت کلان و استانی با حضور اساتید نخبه خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه مشکلات کشوری مطرح شده و راهکارها و پیشنهادهای لازم برای حل مشکلات مانند مشکل کم آبی، بحران دریاچه ارومیه، محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی ارائه می شود.

ارسال نظرات