خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب:

پایگاه های بسیج طلاب، باید پرچمدار ارزش های اسلامی باشند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب با حضور در حوزه ی علمیه ی شهرستان تکاب ، از پایگاه بسیج طلاب این شهرستان نظارت نموده و روند انجام امورات در این پایگاه را مورد بررسی قرار دادند .
کد خبر: ۹۰۲۶۲۹۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب در ابتدا با ریاست حوزه علمیه شهرستان تکاب و مسئولین پایگاه های بسیج طلاب این شهرستان دیدار نموده و بیان داشتند : با توجه به اینکه دشمن درصدد تغییر در باورها و ایجاد شبهات دینی و مذهبی است ، نقش طلاب حوزه علمیه در علم‌آموزی و پاسخ به این شبهات بسیار مهم است و پایگاه های بسیج طلاب باید در جهت خنثی نمودن توطئه های دشمنان به شدت فعالیت نمایند تا شاهد طلاب ولایی و بصیر در سطح حوزه های علمیه ی کشور باشیم .

حجت الاسلام سید عابدین صادقی افزود : دشمن در جنگ نرم ، جوانان این مرزوبوم را هدف قرار داده است که در این زمینه مبلغان امور دینی وظیفه خطیری در ترویج آموزه‌های دینی بر عهده‌دارند.

وی  افزود: امروز پایگاه های بسیج طلاب  نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم دشمنان ایفا می‌کنند و تقویت این پایگاه ها برای مقابله با دشمن ضروری است و این پایگاه ها می بایست پرچمدار ارزش های اسلامی باشند .

ارسال نظرات