یک هادی سیاسی عنوان نمود:

اروپایی‌ها در مواجهه با برجام منافق‌گونه عمل می‌کنند

دکتر غفوری عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در نشست سیاسی که با حضور پایوران وسربازان ناحیه مرکزی یزد برگزار گردید گفت: اروپایی‌ها در مواجهه با برجام منافق گونه عمل کرده و می‌خواهند علاوه بر بهره گیری از مزایای برجام به مساله موشکی ایران نیز ایراد بگیرند.
کد خبر: ۹۰۲۶۱۹۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، دکتر غفوری عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در نشست سیاسی که با حضور پایوران وسربازان ناحیه مرکزی یزد برگزار گردید بیان داشت: دولت‌های اروپا و آمریکایی بدانند که در برابر اراده ملت ایران و خواست رهبری کاری نمی‌توانند بکنند.
وی اضافه کرد: اروپایی‌ها در مواجهه با برجام منافق گونه عمل کرده و می‌خواهند علاوه بر بهره گیری از مزایای برجام به مساله موشکی ایران نیز ایراد بگیرند.
این هادی سیاسی تاکید کرد: تلاش غربی‌ها برای زمین گیر کردن قدرت موشکی ایران نشان از بی حیایی آن‌ها است، چون این کشور‌ها دارای بمب اتم هستند آن وقت به مساله توان موشکی ایران می‌پردازند.
غفوری عنوان کرد: اروپایی‌ها آن روز که نقاط مختلف ایران زیر موشک دشمن بود از این وضعیت کشورمان لذت می‌بردند، اما هم اینک رهبری انقلاب مقتدرانه می‌فرمانید «هر کس به ما یک موشک بزند ۱۰ موشک پاسخ می‌دهیم».
وی گفت: این عزت و افتخار به برکت حماسه آفرینی شهدا و رزمندگان در جریان جنگ تحمیلی و تلاش شهدای زنده انقلاب به دست آمده است.
وی ادامه داد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی عنوان کرده که باید با تهدید ایران را بر سر میز مذاکره آورد.
دکتر غفوری در پایان عنوان کرد: این اظهار نظر در حالی است که نتانیاهو حتی در لاک خودش هم امنیت ندارد همچنین پس از هر نوبت جنگ با حزب الله شکست خورده و پس از موشک باران اخیر برای بازگشت امنیت، دست گدایی به سوی دولت مصر برای میانجیگری به منظور آتش بس دراز کرد.
ارسال نظرات