خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تلاش دشمن سوءاستفاده از شرایط اقتصادی برای فشار به مردم است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در نشستی با کارفرمایان بخش صنایع غذایی استان با اشاره به اینکه دشمن با فشارهای اقتصادی برای ضربه زدن به ملت ایران سرمایه گذاری کرده است، گفت دشمن در تلاش است با سوء استفاده از شرایط اقتصادی و وضع تحریم ها، ملت ایران را در تنگنا قرار دهد چراکه بدخواهان نظام توان تحمیل جنگ های پرهزینه نظامی علیه ملت را ندارند.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۰۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به اینکه در چند سال اخیر تحریم ها به جنگ اقتصادی تبدیل شده است، گفت: با حمایت از فعالان اقتصادی و رونق فضای کسب و کار این نقشه ها خنثی خواهد شد.
وی با بیان اینکه صنایع غذایی استان از برندهای مطرح کشور هستند مشکلات گمرکی این حوزه را یادآور شد و گفت: مسئولان گمرکی استان در جهت تسریع در ترخیص مواد اولیه صنایع علاوه بر رفع موانع تدابیر ویژه ای در نظر بگیرند.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: راهبرد اقتصادی کشور که از 10 سال پیش در عناوین سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب مطرح می شود باید اولویت های دستگاه های اجرایی به خصوص بانک ها باشد و با تسهیلات کم بهره از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی حمایت کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه خروج اعتبارات بانک های خصوصی از استان اجحاف در حق صنعت استان است، خاطرنشان کرد: برخی بانک های خصوصی مستقر در استان با انتقال سپرده ها به دیگر استان ها حقوق صنعتگران را تضییع می کنند.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: باید از انتقال اعتبارات بانک های خصوصی به خارج از استان و سرمایه گذاری آن در استان های دیگر جلوگیری شود و این سپرده درقالب تسهیلات کم بهره در اختیار صنعتگران آذربایجان شرقی قرار گیرد.

تلاش دشمن سوءاستفاده از شرایط اقتصادی برای فشار به مردم است

روز گذشته نشست مشترک مدیران دستگاه های دولتی، مدیران و صاحبان صنایع غذایی آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز در سالن اجتماعات شرکت آناتا برگزار شد ودر ادامه آن حجت الاسلام  آل هاشم از مجتمع صنایع غذایی آناتا بازدید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها