خبرهای داغ:
امام جمعه مهاباد:

مسلمانان علیه تجاوزهای رژیم صهیونیستی متحد شوند

امام جمعه مهاباد با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: مسلمانان باید علیه تجاوزهای رژیم صهیونیستی و کشتار جوانان و کودکان فلسطینی متحد شوند.
کد خبر: ۹۰۲۵۶۰۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ماموستا قادر سهرابی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: در 40 روز گذشته بیش از 200 جوان مسلمان و بی گناه فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی کشته و 2 هزار مجروح نیز در بیمارستان های بدون امکانات فلسطین بستری شدند.

وی با اشاره به کوتاهی کشورهای عربی در قبال موضوع بیت المقدس، بیان کرد: رژیم آل سعود و برخی کشورهای عربی نسبت به تجاوز گری اسرائیل با حمایت آمریکا بی توجهی می کنند و فریب نقشه های استکبار جهانی را خورده اند.

وی بیان کرد: بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان هرگز به دست دشمنان اسلام نخواهد افتاد.

ماموستا قادر سهرابی با بیان اینکه همه اقدامات آمریکا علیه ملت ایران و دیگر کشورهای مسلمان است، گفت: تحریم های گسترده و تهدید کردن شرکت های بین المللی نمی تواند ما را از مبارزه با سلطه گری آمریکا غافل کند و مستحکم تر از همیشه در مقابل آنان می ایستیم.

ماموستا سهرابی ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: بار دیگر ملت ایران حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و نشان دادند که همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند ماند.

وی همچنین با اشاره به دشمنی های آمریکا، یادآور شد: مسوولان باید تلاش خود را برای تحقق مطالبه های معیشتی مردم بیشتر کنند و پشتیبان ملت باشند تا تاثیر تحریم به حداقل برسد.

ارسال نظرات