روز قدس قدرت نرم جمهوری اسلامی است/ سیاست رهبر معظم ادامه سیاست امام(ره) امیر المومنین(ع) و پیامبر اکرم(ص) است

ادیانی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم عده ای در مقابل گفتمان امام گفتمان سازی کنند تصریح کرد: ما قدرتی داریم به نام قدرت نرم که نمونه آن روز قدس است و مردم متدین دنیا مدافع انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی می باشند.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۷۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی، روزجهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر گیتی در سوادکوه شمالی و با حضور آحاد مردم این شهرستان و با سخنرانی دکتر ادیانی برگزار شد.

 سید علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ وسوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران روزه دار شهرستان سوادکوه شمالی با تاکید بر لزوم تبیین روزجهانی قدس به نام گذاری این روزدر ۳۸ سال قبل توسط معمار کبیر انقلاب اشاره کرد و گفت: محرک و مبدع این حرکت مهم اسلامی امام عزیز بود.

وی با اشاره به لزوم پاسخ به این سوال که امام راحل در طول عمر بابرکتشان با چه مشرب فکری این حرکات و برکاتت را به راه انداخته و موج به راه می انداخت گفت: در اوایل انقلاب به اندازه انگشتان دست در ۵ تا ۶ کشور دنیا این اتفاق می افتاد و الان بالای ۸۰ کشور با مشت های گره کرده بر علیه اسرائیل و نظام سلطه حرکت می کنند ، این ها معجزات انقلاب است.

ادیانی نهادسازی و پدیده سازی را هنر مدیریتی امام خمینی (ره) برشمرد و یکی از این مصادیق را روز قدس عنوان کرده و افزود: ایده حمایت از فلسطین پیش از انقلاب هم مطرح بود ولی امام این ایده را به یک حرکت تبدیل کرد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ وسوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی ابداع روز قدس را برگرفته از مبانی سیاست خارجی حضرت امام عنوان کرد و گفت: آنانی که واقعا در خط امام هستند فصل الخطاب همین ها می باشند و التزام به اندیشه های امام در شعار صرف نباشد.

وی با اشاره به اصول سیاست خارجی و بین الملیی امام، یکی از آن اصول را سیاست تهاجمی و نه سرخم کردن برشمرد و ابراز داشت: سیاست ورزی ها نه در سال های اولیه انقلاب که در اوج دهه پختگی انقلاب مطرح می شود.
نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به رنگ باختن برخی سیاست ورزی ها توسط برخی سیاستمداران در دولت و مجلس گفت: این همان رجعت به جاهلیتیست که امیرالمومنین می فرمایند و این موضوعات باید در دهه چهارم انقلاب بررسی شود چرا که این ها راه نجات بشریت، مسلمانان و مظلومین است.

وی موضع امام در مقابل استکبار و جرثومه های ظلم را تهاجمی توصیف کرد و با تاکید بر اینکه منطق حضرت امام مقاومت و مباحثه بود و نه مذاکره بیان داشت: این ها شعار نیست و از باب نگاه جناحی نمی باشد و این مسیر راه و راهبرد جمهوری اسلامیست، این منطق امام ماست که در موضع تهاجمی روز قدس را بنا می کند و خطاب به مسلمانان تشکیل بسیج مسلمانان را مطرح می نماید این ها جملات امام است.
ادیانی مواضع امام را ریشه در مواضع دینی عنوان کرد و با اشاره به تشکیل هسته های حزب الله در جهان اسلام که از تئوری های امام در امور بین الملل بود گفت: وحشت دشمن از امام به دلیل همین مواضع بود.
نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به مواضع انقلابی و خشم انقلابی رهبر انقلاب در کنار مرقد امام راحل گفت: رهبری فرمودند اگر یکی بزنید ۱۰ تا می زنیم، این یعنی سیاست امام و حضرت امیر و پیامبر اسلام، یعنی منطق دین و عقل.

وی با اشاره به نغمه های واگرا نسبت به اصول انقلاب و اندیشه های امام که گوش ها را به خراش در می آورد تصریح کرد: این نغمه ها در شیپورهای امپراطوری رسانه ای نظام سلطه دمیده می شود و بعضا در درون نظام تک ضرب هایش را می نوازند.

ادیانی افزود: نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران همراه با حرکات موزون چه شعاری بود؟این با کجای منطق دین جور در می آید؟جانم فدای ایران را دروغ می گویند، حججی ها جانشان را فدای ایران و اسلام کردند نه قر و قمیش های سیاسی ، شهداجانشان را فدای ایران و اسلام نمودند.

ادیانی بنیان گذار این شعارها را شبکه های معاند با دلارهای آمریکایی و اسرائیلی معرفی کرد و با اشاره به طرح این شعارها در زمانی که اسراییل در ضعیف ترین موقعیت خود در ۷۰ سال گذشته بود گفت: این ها به کمک اسراییل آمدند این شعارها زمانی مطرح شد که اسراییل در مقابل گروه حزب الله و در مقابل مردم غزه که یک دشت کوچک است شکست خورده بود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر نابوی اسراییل در ۲۵ سال آتی بیان داشت: امام خمینی پیش از انقلاب به عنوان اولین مرجعی بود که پرداخت وجوهات به مبارزین فلسطینی و مردم مظلوم آن را جایز دانست.
نائب رییس کمیسیون انرژی با اشاره به پیام های شاه به امام گفت: شاه از امام می خواست که با او کاری نداشته باشد ، نگوید اسلام در خطر است و با اسراییل کاری نداشته باشد.

ادیانی با اشاره به رای بیش از ۹۸ درصدی مردم به قانون اساسی ، به اصول ۱۵۲ و ۱۵۴ این قانون اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی طبق قانون از نهضت های دنیا حمایت کند و کسانی که مخالفند از قانون اساسی بی اطلاع می باشند و البته کم و کیف این کمک ها به سیاست های کلی نظام بر می گردد.
وی با اشاره به وجود ۱۸ پایگاه نظامی ایلات متحده در اطراف و کشورهای همجوار ایران گفت: دفاع از محورهای مقاومت دفاع از خاک سوریه و یمن و نیست که دفاع از خود ما و امنیت ملی ماست.
ادیانی با اشاره به پیشینه آنهاییکه امروز شعار دموکراسی و آزادی می دهند تصریح کرد: رادیکال ترین و افراطی ترین افراد به تعبیر امروز خودشان ، همین افراد در دهه ۶۰ بودند هرچند ما آن ها را انقلابی می دانیم و از گذشته پشیمان نیستیم.

وی با اشاره به اینکه منطق ایران نه جنگ و نه تسلیم است گفت: ما مقاومت می کنیم و این مقاومت شکل هایی دارد که سیاست گذار آن رهبر انقلاب می باشد.

ادیانی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم عده ای در مقابل گفتمان امام گفتمان سازی کنند تصریح کرد: ما قدرتی داریم به نام قدرت نرم که نمونه آن روز قدس است و مردم متدین دنیا مدافع انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی می باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها