خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر مطرح کرد

نابودی اسرائیل غاصب یکی از شاخص‌های خط امام (ره)

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: یکی از شاخص‌های خط امام (ره) این است که اسرائیل غاصب این غده سرطانی، باید از بین برود و آمریکا شیطان بزرگ است.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۴۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹

نابودی اسرائیل غاصب یکی از شاخص‌های خط امام (ره)حجت الاسلام الله کرم شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن گرامیداشت روز قدس و تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به شاخص‌های اصلی و ارکان کلیدی خط امام (ره) اظهار داشت: یکی از شاخص‌های خط امام (ره) این است که اسرائیل غاصب این غده سرطانی، باید از بین برود و آمریکا شیطان بزرگ است.

وی افزود: تا زمانی که دولتمردان آمریکایی، در مقابل پرچم جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگوار ایران و جهان اسلام زانو نزده‌اند و اقرار ندامت نکرده اند و انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران و حقوق ملت کشورمان و حقوق ملت مظلوم فلسطین را محترم نشمرده اند قابل اعتماد نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) اسلام نهضت آزادی را اسلام آمریکایی شمرده‌اند و فعالیت احزاب را تا زمانی که، با اساس جمهوری اسلامی ایران تعارض پبدا نکرده اند و با اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی به مبارزه و مقابله برنخاسته اند مجاز شمرده اند.

وی با بیان یکی دیگر از شاخص‌ها و ارکان خط امام (ره) گفت: در خط امام (ره) دین ثابت است و دنیا متحول بنابراین باید دنیا و جامعه را به رنگ دین در آورد نه اینکه تلاش کنیم دین را به رنگ دنیا در بیاوریم.

شیرزادی بیان داشت:خط امام (ره) انفعال پذیر نیست بنابراین منش قاجاری و باج دادن به ابرقلدرهای زمانه و عدول از اصول و تزلزل نشان دادن در برابر حقوق جمهوری اسلامی و خالی کردن پشت مردم مظلوم فلسطین و تنها گذاشتن حزب الله لبنان با خط امام(ره) سازگاری نداشته و نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات