خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:

امروز با قدرت دفاعی که داریم ابهت و هیمنه آمریکا و اسرائیل را شکسته ایم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس ضمن تقدیر از حضور بینظیر مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان شاهین دژ که با زبان روزه و با وجود گرمای طاقت فرسا فریادهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل شان گوش دشمن را کر میکرد سی و نهمین سالگرد بزرگداشت روز جهانی قدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۳۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار تقی نجمی افزود: امروز برخی کشورهای مرتجع عربی کاسه داغ تر از آش شده اند و فراتر از آمریکا و اسرائیل به سوی جهنم در حرکت هستند که این حرکت چیزی جز رسوایی برایشان ببار نیاورده است.

این مقام مسئول ابراز کرد:5 تحول در منطقه خاورمیانه از جمله برچیده شدن داعش مولود ناپاک آمریکا،آغاز انتفاضه بازگشت فلسطینیان،حملات موشکی محور مقاومت بر سر اسرائیل،منهدم سازی جنگده F16 رژیم غاصب اسرائیل و اقتدار نیروهای قدس و مقاومت مردمی باعث شد تا چهره خفت بار دشمنان اسلام رو شده و ابهت و هیمنه آمریکا و اسرائیل شکست بخورد.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: با این تحولات و گستردگی قدرت اسلام و مسلمین، اسرائیلی که به زعم خود چهارمین ارتش قدرتمند دنیاست کارش به جایی رسیده که حصار بتنی اطراف خود احداث میکند همان اسرائیلی که به خیال خام خود آرزوی نیل تا فرات را در ذهنش پرورش داده بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ خاطرنشان ساخت: امروز دشمنان اسلام بسیار ذلیل شده اند و قدرت اسلام در جهان خودنمایی کرده و انشاءالله پرچم اسلام ناب محمدی را به دست حضرت ولی عصر (عج) خواهیم رساند و این قدرت و صلابت به پاس رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیتالله امام خامنه ای(مدظله العالی) و همت و تلاش جوانان مؤمن انقلابی و حمایت های همه جانبه ملل ممالک اسلامی است و انشاء الله به زودی نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه خواهیم کرد.

ارسال نظرات