دفاع از قدس، دفاع از هویت اسلامی مسلمانان

روز قدس،روز فریاد علیه نسل‌کشی و مقابله با خبیث‌ترین نظام حکومتی جهان و دفاع از هویت اسلامی مسلمانان است.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۱۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
امام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز امروز ایندفاع از قدس، دفاع از هویت اسلامی مسلمانان شهرگفت: روز قدس، روز فریاد علیه نسل‌کشی و مقابله با خبیث‌ترین نظام حکومتی جهان است که نه امروز بلکه سالیان متمادی شمشیرعلیه انسانیت و انبیای الهی می‌کِشد.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه خروج کامل فلسطینی‌ها از این کشور و رفتن به سرزمینی دیگر وتصرف همه اراضی فلسطین توسط اسرائیل از جمله اهداف انتقال پایتخت اسرائیل و سفارت آمریکا به بیت المقدس است افزود: رژیم آل سعود و امارات و چند کشور عربی در تحقق این هدف از اسرائیل حمایت می‌کنند.
خطیب جمعه دهدشت به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون برجام اشاره کرد و گفت: به فرمود: ه رهبری نباید برجام معیوب بر ملت ایران تحمیل شود.
حسینی ادامه داد: هم تحریم هم حبس هسته‌ای خواب آشفته‌ای است که تعبیر ندارد و ما هرگز زیر بار برجام معیوب نمی‌رویم.
وی اضافه کرد: درهفته محیط زیست با همکاری شهرداری، شورای شهر، محیط زیست و نهاد‌های مردمی برنامه پاکسازی شهر اجرا می‌شود و مردم هم باید در زیباسازی و نظافت شهر مشارکت داشته باشند.
حجت الاسلام حسینی گفت: شهرداری وشورای شهردهدشت تلاش خوبی در جهت رفع مشکلات شهر دارند، اما هر چقدر کار شود هنوز جای کار و تلاش دارد و مشکلاتی نیز هست..
خطیب جمعه دهدشت افزود: بخشی از مشکلات شهر مربوط به مسئولان و بخشی هم به شهروندانی است که به راحتی زباله‌ها را در خیابان و کانال‌ها رها می‌کنند که در هر صورت شهردار و شورای شهر موظفند شهر را تمیز و با نشاط نگه دارند.
ارسال نظرات