خبرهای داغ:
امام جمعه عجب شیر:

امام احل بزرگ‌ترین انقلاب جهانی را با پایه دینی بنیانگذاری کردند

امام جمعه عجب شیر در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع این شهرستان، گفت: امام خمینی(ره) بزرگ‌ ترین انقلاب جهانی با پایه ‌های دینی را بنیان گذاری و به عنوان‌ نظریه ‌پرداز نهضت‌ اسلامی‌، مردم را در مسیر سخت انقلاب هدایت و رهبری کردند.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۸۴
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت السلام محمود شربیانی افزود: امام خمینی(ره) به عنوان جهادگر بزرگ عصر حاضر در مقابل طاغوت کلمه حق را اقامه کرد و بزرگترین مراتب جهاد را انجام داد.
وی ایستادگی و تقابل آگاهانه و هدفمند در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی را از دیگر محورهای جهاد بزرگ امام برای اقامه حق عنوان و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) و پس از آن رهبر معظم انقلاب، هدفی جهانی دارد.
حجت الاسلام شربیانی ادامه داد: کسی که نائب حضرت ولی عصر(عج) است نمی تواند در انقلاب و نهضت بزرگ خود اهداف جهانی را دنبال نکند.
امام جمعه عجب شیر اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران رسالتی جهانی دارد و بر اساس وعده الهی، سرانجام پیروزی با حق و طرفداران حقیقت است.
حجت الاسلام شربیانی با اشاره به اینکه امام راحل(ره) شوکت، عظمت، اقتدار و در عین حال رافت، رحمت و عدل نبوی و علوی را به همه ما یاد دادند اضافه کرد: امام (ره) به مسیر و هدفی که دنبال می کرد یقین و باور کامل داشت و از سوی اولیا الهی مورد تایید بود.
وی بیان کرد: امام خمینی(ره) حامی جدی و بزرگ مستضعفین بود و امروز آنهایی که می خواهند در مسیر امام(ره) باشند باید به حال محرومان جامعه رسیدگی کنند.
حجت الاسلام شربیانی خاطرنشان کرد: اندیشه ها، اهداف و مسیر روشن انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) امروز در سیره فکری و عملی رهبر معظم انقلاب کاملاً نمایان شده و ایشان تداوم بخش حقیقی راه امام راحل(ره) هستند.
وی با بیان اینکه ترویج اندیشه های امام (ره) باید در دستور کار همه نهادهای فرهنگی باشد، یادآوری کرد: اندیشه ایشان، حلال بسیاری از مشکلاتی است که اکنون جوامع اسلامی درگیر آن است.
حجت الاسلام شربیانی رهبر معظم انقلاب را کشتی بانی مطمئن در طوفان های حوادث پس از ارتحال امام (ره)خواند، گفت: ملت طی این سال ها از تدابیر حکیمانه و هدایت های پیامبرگونه ایشان در مسیر تعالی و پیشرفت معنوی و مادی این نظام و این انقلاب بهره مند شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها