با اهداء تربت از سوی خادمان حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

فغانی؛ داور جام جهانی فوتبال 2018 به جام جهانی روسیه اعزام شد

خبرگزاری بسیج: علیرضا فغانی کارمند رسمی شهرداری تهران و مدیر ورزش شهرداری منطقه 20 با حضور شهردار، معاونین و همکاران وی در منطقه 20 و خادمان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برای داوری در مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 بدرقه شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۹۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 در این مراسم گفت: علیرضا فغانی از افتخارات ورزشی کشور هستند که با سال ها زحمت و تلاش به دست آمده است و هم اکنون که عازم یک رویداد ورزشی جهانی هستند فرصت مغتنمی برای تجلیل از افتخارات ارزنده ایشان است.

صفوی شهرداری را مجموعه ای از مسئولیت های متنوع اجتماعی و به ویژه حوزه ورزش که شهرداری عهده دار آن است برشمرد و افزود: مراسم بدرقه فغانی به عنوان کارمند رسمی شهرداری تهران و مدیر ورزش شهرداری منطقه 20 که عازم داوری مسابقات جهانی فوتبال در روسیه هستند با حضور خادمان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به عنوان مهمانان ویژه و اهداء تربت از سوی تولیت این حرم شریف انجام شد تا بدرقه معنوی برای کسب موفقیت های روز افزون ایشان شود.

علیرضا فغانی مدیر ورزش شهرداری منطقه 20 در این مراسم گفت: برای رسیدن به قله و اوج در هر رشته ای نیاز به حمایت است و من به عنوان یکی از کارمندان شهرداری منطقه 20 همواره مورد لطف و همیاری این مجموعه بوده ام.

فغانی افزود: فعالیت ورزشی من از محروم ترین محله در جنوب شهر تهران آغاز شد و امروز افتخار می کنم نماینده منطقه ی جنوبی در جام جهانی هستم.

دو تن از خادمان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به عنوان نماینده تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با اهداء تربت و شال متبرک به علیرضا فغانی برایشان آرزوی موفقیت کردند و ایشان به دریافت حکم خادمی حرم پس از بازگشت از مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 نائل شدند.

مراسم بدرقه علیرضا فغانی چهره ورزش بین المللی، در سالن کنفرانس شهید تهرانی مقدم ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 در حالی برگزار شد که ایشان امشب عازم روسیه هستند.

 

ارسال نظرات