به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) ؛

نشست بصیرتی سیاسی با موضوع خروج امریکا از برجام برگزار شد

جلسه بصیرتی سیاسی با موضوع خروج امریکا از برجام در حسینیه حضرت زهرا (س) و با حضور کلیه کارکنان ناحیه امام سجاد(ع) توسط کارشناس ارشد مسائل سیاسی جناب سرهنگ گودینی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۷۷۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، روز شنبه جلسه بصیرتی سیاسی با موضوع خروج امریکا از برجام در حسینیه حضرت زهرا (س) و با حضور کلیه کارکنان ناحیه امام سجاد(ع) توسط کارشناس ارشد مسائل سیاسی جناب سرهنگ گودینی برگزار شد.
نشست بصیرتی سیاسی با موضوع خروج امریکا از برجام برگزار شد
گودینی گفت:امام راحل (ره) بارها فرمودند که باید مقابل امریکا ایستاد و اگر در مقابل امریکا نایستید آنجا نقطه شکست شماست و همچنین مقام معظم رهبری فرمودند که اگر جلوی امریکا نایستیم و اندیشه های امام راحل را فراموش کنیم سیلی محکمی خواهیم خورد .
 
معاون سیاسی سپاه البرز در خصوص این که چرا امریکا از برجام خارج شد، گفت: علاوه بر اینکه گفتار و سیاست های امریکا و روسای جمهور آن بارها بد عهدی اورا اثبات کرده وقتی ترامپ دید که مسئولان برجام در داخل کشور حرکتی در جهت حفظ آن نکردند راهی جز خروج از برجام ندید و همچنین وقتی که ایران به تمام تعهدات برجامی اش به یکباره بدون هیچ تضمینی  عمل کرده جوری که حتی تعجب برخی از نخبگان کشورهای دیگر را برانگیخت بنابراین ترامپ دلیلی بر ماندن در برجام ندید و خروج کرد.
 
وی تصریح کرد: ترامپ چند ماه قبل از انتخابات بارها اعلام کرده بود که برجام این چنینی را قبول ندارد و اگر رای بیاورم از آن خارج خواهم شد.منظور ترامپ از برجام این چنینی این بود که من برجامی را قبول دارم که تاریخ انقضا نداشته باشد و تا ابد ادامه داشته باشد همچنین ایران باید محدودیت موشکی داشته باشد و نباید موشکی داشته باشد که برد آن بیشتر از 300 کیلومتر باشد و همچنین ایران باید محور مقاومت را در کشور های دیگر رها کند .
 
سرهنگ گودینی در ادامه گفت:برجامی که توسط مسئولین امضا شد یک سیستم داوری عادلانه برای آن در نظر گرفته نشد که اگر کشوری بد عهدی کرد داور با آن کشور برخورد کند در صورتی که در متن آن آمده که اگر ایران از برجام خارج شد تمام تحریم های اولیه و ثانویه به یکباره بر خواهد گشت و پرونده ایران به شورای امنیت ملی خواهد رفت.
 
وی در پایان گفت: ایراد بعدی که ایران داشت این بود که صدای مسئولین یکی نبود و هرکس حرف خودش را میزد مسئولین برجام بارها گفتند و اعلام کردند که هر توافقی بهتر از عدم توافق است و به هر قیمت باید برجام حفظ شود وقتی دشمن اینچنین وضعیتی را ببیند معلوم است که از برجام خارج میشود.
 
خبرنگار بسیجی:فرهادی
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها