مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان:

امام خمینی (ره) شخصیتی کم نظیر در جهان است

حجت الاسلام نجم الدین فتحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان در گردهمایی فرهنگ نهادی کارکنان سپاه ناحیه زنجان به تبیین شخصیت بارز امام خمینی (ره) پرداخت .
کد خبر: ۹۰۲۳۷۲۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان:حجت الاسلام نجم الدین فتحی ضمن تسلیت ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بر شناخت سیره امام خمینی (ره) تاکید کرده و گفت : از جمله ویژگی های رهبری الهی امام (ره) ، آمیختگی بعد الهی با روح مردم داری ایشان بود . حضرت امام خمینی (ره) پیوسته خود را خدمت گزار و عاشق مردم می دانستند و می فرمودند: من فرد فرد شما را چون فرزندان خویش می دانم و شما می دانید که من به شما عشق می ورزم .

وی در ادامه با اشاره به ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) گفت: قاطعیت ، جاذبه و دافعه ، سیمای مردمی ، نظم در زندگی ، ساده زیستی و نظافت ، عشق به نماز ، دوستی با خانواده ، آینده نگری و عاقبت سنجی ، بصیرت و بینش امام (ره) و... شخصیتی کم نظیر از ایشان در جهان بر جای گذاشت .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان گفت : رمز موفقیت امام خمینی (ره) ، اصلاح جامعه بود. شعار امام همواره انجام تکلیف شرعی بود . در منطق امام ، شکست یا پیروزی معنایی نداشت و در همه حال به اصلاح جامعه انسانی و نجات بشر از سلطه شیاطین می اندیشید که از این رو در طول دوران مبارزه با کسانی چون شاه ، صدام ، کارتر و دیگران کینه ای نداشت بلکه در صدد اصلاح آنان بود .

حجت الاسلام فتحی در پایان با اشاره به 14 خرداد و سالروز وفات امام خمینی (ره) و تشکیل مجلس خبرگان رهبری و انتخاب امام خامنه ای (مد ظله العالی) بعنوان رهبر انقلاب اسلامی گفت : به اعتراف دوستان و دشمنان انقلاب ، تنها کسی که شایسته رهبری انقلاب اسلامی بود امام خامنه ای (مد ظله العالی) است که وظیفه ما گوش به فرمان معظم له بودن است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار