سید ساجد یعقوبی
امام جمعه اصلاندوز گفت: باید تلاش کنیم تا آرمان‌ها و اهداف والای امام خمینی (ره) به شکل همه‌جانبه‌ای در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان و آینده ترویج و اشاعه یابد.
کد خبر: ۹۰۲۳۲۵۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

اندیشه، آرمان و اهداف امام باید در بین نسل جوان ترویج یابد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در گفتگو با خبرنگار بسیج از اردبیل، با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) یک شخصیتی بین المللی و تاثیرگذار در دنیا بود اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک شخصیت بزرگ و ارزشمندی داشت و توانست خود را در دل های زیادی مجذورب کند.

وی با اشاره به شان عظمت و جایگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی، دشمن شناسی را هنر امام راحل عنوان کرد و افزود: موج بیداری اسلامی پس از انقلاب اسلامی نیز نتیجه عدالت خواهی و خیزش ملت ایران اسلامی به رهبری حضرت امام راحل بود و داشته های کنونی امروز ایران اسلامی مرهون تفکرات عدالت خواهانه امام است.

اسدزاده تاکید بر اینکه اندیشه های امام راحل باید درمیان نسل جوان ترویج شود اظهار داشت، داشت: باید تلاش کنیم تا آرمان‌ها و اهداف والای امام خمینی(ره) به شکل همه‌جانبه‌ای در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان و آینده ترویج و اشاعه یابد چرا که با تبعیت از آرمان‌ها و ارزش‌های این شخصیت بزرگ جهانی و بین المللی می‌توانیم انقلاب اسلامی را از آسیب‌ها و گزندهای دشمنان حفظ کرده و در مسیر سربلندی قرار دهیم.

وی افزود: هر چند بدخواهان جهان، درصدد کم رنگ کردن شخصیت امام خمینی هستند، اما چراغی را که خداوند روشن کرده است، بنده خدا هرگز نمی توان او را خاموش کند اما نسل جوانان وظیفه دارند تا در راه امام که همان راه انبیاء و اولیا است گام برداشته و اندیشه او را در هر شرایطی ترویج کنند.

امام جمعه اصلاندوز با تاکید بر لزوم تکریم حضرت امام (ره) گفت: حقانیت و منطق از ویژگی های ارزشمند امام بود و خلوص در سیاست و صداقت از ویژگی های استراتژی ایشان بود.

حجت الاسلام اسدزاده جاذبه و دافعه، سیمای مردمی، ساده زیستی، آینده نگری، عبادت،ب صیرت، غیرت، شجاعت و مقام علمی را از جمله ویژگی ها و خصوصیات امام راحل عنوان کرد و از مردم ولایتمدار اصلاندوز خواست در روز 14 خرداد در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) حضور گسترده داشته باشند.

وی همچنین با گرامیداشت قیام 15 خرداد 1342 و یاد و خاطره شهیدان آن، گفت: قیام 15 خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در مسیر نهادینه کردن ارزش های اسلام و برافراشته کردن سند جنایت پهلوی بود.

ارسال نظرات