مسئول کمیته ی علمی تخصصی ستاد کنگره شهدای استان البرز :

فلسفه ی وجودی اردوهای جهادی ارتباط بین دانشگاه و جریان محرومیت می باشد

مسئول کمیته ی علمی تخصصی ستاد کنگره شهدای استان البرز گفت : یکی از اهداف شاخص اردوهای جهادی، رساندن پیام محرومیت و نیازمندی مردم محروم به مسئولین استانی و کشوری است.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۳۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دکتر بهرام زمانی استاد دانشگاه و مسئول کمیته ی علمی تخصصی ستاد کنگره شهدای استان البرز، درگردهمایی جهادگران دانشجویی البرز گفت: مهمترین فلسفه ی وجودی اردوهای جهادی ارتباط بین دانشگاه و چریان محرومیت می باشد.

 فلسفه ی وجودی اردوهای جهادی ارتباط بین دانشگاه و جریان محرومیت می باشد

بهرام زمانی افزود: میدان عمل و کارگاه عملی دانشجویان در حوزه تئوریک، حضور در مناطق محروم است. جوانی که از روستا به سطح شهر آمده و در حال فراگیری علم و دانش است برای موفقیت هرچه بهتر خود، باید یک بازگشت به اصل، بازگشت به فرهنگ دینی اسلامی و روستایی خود داشته باشد و به خدمت رسانی به مناطق محروم شهر و روستای خود بپردازد.

زمانی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب پابرهنگان است، خاطر نشان کرد: ما باید حوزه ی فرهنگ آموزش دانشگاه ها را به داخل روستاها بازگردانیم. با انجام این کار می توان آرمان ها، ارزش ها و اصول و مبانی انقلاب اسلامی را فعال تر کنیم.

مسئول کمیته ی علمی تخصصی ستاد کنگره شهدای استان البرز با اشاره به نبود تبلیغات رسانه ای برای اردوهای جهادی در پایان خاطر نشان کرد: برای جذب و آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با اردوهای جهادی، باید یک رسانه ی مستقل برای تبلیغ فعالیت های انجام شده و در حال انجام اردوهای جهادی برگزار شده توسط دانشجویان و نخبه های علمی و ورزشی در نظر گرفته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها