ضیافت افطاری شرکت پالایش نفت تهران با حضور مددجویان بهزیستی شهرستان ری

خبرگزاری بسیج: همزمان با میلاد کریم اهل بیت، جمعی از مددجویان بهزیستی شهرستان ری در ضیافت افطاری به میزبانی شرکت پالایش نفت تهران میهمان خوان حضرت امام حسن مجتبی (ع) بودند.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۵۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مریم صفایی، معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان ری گفت: 300 نفر از مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان شامل کودکان بی سرپرست و زنان سرپرست خانوار به همراه فرزندان آنان در ضیافت افطاری که به همت شرکت پالایش نفت شهید تندگویان تهران برگزار شد، شرکت کردند.

وی اظهار داشت: به منظور آسایش و سهولت تردد مددجویان، با همکاری شرکت نفت شهید تندگویان، هشت دستگاه اتوبوس مدعوین را از کلینیک های مددکاری مهریاران، رهپویان و امین به محل برگزاری جشن منتقل و پس از پایان مراسم به مقصد بازگرداندند.

وی با اشاره به اینکه مددجویان زیر پوشش بهزیستی انتظار دارند که دیده شوند، اظهار داشت: در ماه پر فضیلت رمضان، مددجویان انتظارات بیشتری از سازمان بهزیستی دارند لذا در طول ماه مبارک رمضان، هم در مراکز بهزیستی و هم به همت خیرین و برخی نهادها و سازمان ها برنامه های با نشاط و مفرحی برای فرزندان شبه خانواده و سایر مددجویان بهزیستی که کمتر می توانند از این گونه مراسم بهره مند شوند اجرا می کنیم تا ساعات شادی برای آنها فراهم شود.

مهندس لطف الله هنگی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران نیز اظهار داشت: در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت شهید تندگویان، برنامه های عام المنفعه بسیاری در طول سال از سوی این شرکت برگزار می شود که ضیافت های افطاری ویژه مددجویان بهزیستی در ماه مبارک رمضان از جمله این برنامه ها است.

وی همچنین خدمات رسانی به روستاها و شرکت های مجاور پالایشگاه را از دیگر فعالیت های حوزه اجتماعی این شرکت برشمرد و گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته در آستانه ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) مراسم جشنی  همراه با اجرای برنامه های متنوع و شاد فرهنگی و هنری با حضور خانواده بهزیستی شهرستان ری برگزار کردیم.  

  حمیدرضا جعفری مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران و دبیر کمیته امور اجتماعی این شرکت نیز گفت: درخواست های متعددی در ارتباط با امور اجتماعی، تعمیرات، امور فنی و سایر موارد در طول سال به دست ما می رسد که پس از بررسی و تصویب از سوی هیات مدیره نسبت به اجرای آن اقدام می شود.

  

ارسال نظرات