اجرای طرح"شهید رهنمون" در دیشموک از فردا

طرح "شهید رهنمون" از روز پنجشنبه۱۰ خرداد ماه در دیشموک اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۶۸۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کهگیلویه در نشست شورای اداری بخش دیشموک گفت: قرارگاه آبادانی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان کهگیلویه در نظر دارد در حوزه سردسیر غربی بخش دیشموک فعالیت‌هایی در خصوص ارائه خدمات بهداشتی، درمانی با عنوان اجرای طرح شهید رهمنون به مردم این مناطق ارائه کند.
سرهنگ محقق زاده با بیان اینکه این طرح به مدت ۴ سال با حضور ۵ تیم پزشکی اجرا می‌شود افزود: در این طرح بیمارستان صحرایی دیشموک راه اندازی می‌شود و سپس در هر ماه ۳ تیم در این بیمارستان مستقر شوند و به مردم خدمات رسانی می‌کنند.
وی با بیان اینکه در حاشیه این طرح خدمات آموزشی، بهداشتی ارائه می‌شود گفت: همچنین فعالیت‌های عمرانی شامل مدرسه سازی، مسجد سازی، خانه بهداشت و از رکود خارج کردن پروژه‌های نیمه تمام نیز انجام می‌شود.
در این نشست راوند امام جمعه دیشموک هم ضمن بیان مشکلات منطقه دیشموک از سپاه ناحیه شهرستان برای محرومیت زدایی قدردانی کرد و گفت: عمده مشکلات منطقه دیشموک نیمه کاره شدن برخی از طرح‌ها است که لازم است در این خصوص تدابیری اندیشیده شود.
فرماندار شهرستان کهگیلویه هم گفت: طرح قرار گاه آبادانی سپاه در دیشموک جامع و خوبی است که امیدوارم همه دستگاه‌ها با سپاه تعامل و همکاری صمیمانه‌ای داشته باشند.
پوزش افزود: در این طرح ۶۰ باب خانه مسکونی کمیته امداد با همکاری سپاه ناحیه دهدشت و گروه‌های جهادی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.
بخشدار دیشموک نیز گفت: برای اجرای این طرح همه همکاری‌های لازم با سپاه ناحیه کهگیلویه انجام می‌شود.
امیریان افزود: طرح‌های مطلوبی در منطقه دیشموک توسط دولت در حال اجرا است که بیمارستان و پایگاه سلامت منطقه دیشموک به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
ارسال نظرات