امام جمعه بخش جوادآباد ورامین :تلاوت قرآن جلای د‌ل‌هاست و آن را پاک می‎کند

حجت الاسلام رضا پور :قرآن، چراغ و کتاب هدایت است و پرتو نورش را تا آن‌جا که مى‌خواهد هدایت کند، مى‌تاباند.

کد خبر: ۹۰۲۲۴۴۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

حجت الاسلام رضا پور :قرآن، چراغ و کتاب هدایت است و پرتو نورش را تا آن‌جا که مى‌خواهد هدایت کند، مى‌تاباند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران :حجت الاسلام حسین رضا پور امام جمعه بخش جوادآباد ورامین درکلاس نورمبین ماه مبارک رمضان در بین پاسداران ورامین بیان  داشت:  تلاوت قرآن جلای د‌ل‌هاست و آن را پاک می‎کند و قرائت و حفظ، تریبون‌ جهان اسلام است. در صدر اسلام ضرورت حفظ قرآن کاملا محسوس بود زیرا امکانات برای نشر قرآن کریم وجود نداشت.

وی در ادامه افزود : همان گونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند باید با قرآن انس بگیریم و قرآن در عمل در همه زوایای زندگی ما تاثیر گذار باشد و بتوانیم فرامین و آموزه های قرآن را در زندگی شخصی و جامعه خود پیاده کنیم .

حجت الاسلام رضاپور با اشاره به اینکه تلاوت قرآن در نیمه شب و نزدیک اذان صبح آثار و برکات زیادی برای انسان دارد، گفت: چه بسیار افرادی که در زندگی خود نورانیت و برکت تلاوت قرآن را در زندگی احساس کرده و روزی و برکت خود را مدیون قرآن هستند.

وی اظهار کرد: قرآن براى همه امور زندگى انسان پیام دارد، بر اساس آیه «ونَزَّلنا عَلَیکَ الکِتـبَ تِبیـنـًا لِکُلِّ شَىء» (ما قرآن را که براى هر چیز بیانى است بر تو نازل کردیم)، قرآن، چراغ و کتاب هدایت است و پرتو نورش را تا آن‌جا که مى‌خواهد هدایت کند، مى‌تاباند.

ارسال نظرات