خبرهای داغ:

مراسم عطر افشانی سرداران شهید طالعی و ابراهیمی

بمناسبت سالگرد شهادت شهیدان طالعی و ابراهیمی مراسم عطر افشانی با حضور جانشین سپاه سلماس و مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از پایوران و سربازان وظیفه در محل مزار شهدای این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۳۷۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید نظری با اشاره به فداکاری ها و ایثارگری های این شهداء گفت: یکی از شاخصه های بارز و مهم این دو شهید اخلاص در عمل و تواضع و فروتنی در همه مراحل زندگی چه در محیط کاری و چه در محیط خانواده بود.

سید نظری خاطرنشان کرد: دشمن در صدد است تا با نفوذ در بین جوانان ما ذهن و فکر آنها از توجه به فداکاریها و ایثارگریهای این شهیدان منحرف کرده و به جای آن استفاده از افکار غربی را جایگزین این افکار کندما بایستی توجه داشته باشیم و نگذاریم این تفکر در بین جوانان ما رخنه کرده و آنان را از آرمان های شهداء وامام شهدا جدا سازد چرا که اگر این کار صورت پذیرد دیگر امیدی به حفظ آرمان هایمان نخواهیم داشت.

وی افزود: شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است و همه ما مدیون خون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: شهدا برای احیای مفاهیم دینی و ارزش های انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

در پایان مراسم حاضرین بر سر مزار مطهر شهیدان ابراهیمی و طالعی حاضر و با نثار گل و گلاب و قرائت فاتحه با آرمان های شهدا تجدید میثاق نمودند. 

ارسال نظرات