اعلام فراخوان المصور جلوه‌های ویژه قرآن، سنت و رمضان در آثار هنرمندان کردستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اعلام اولین فراخوان المصور با عنوان نمایشگاه جلوه‌های ویژه قرآن، سنت و رمضان در آثار هنرمندان استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۳۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلال قلعه شاخانی، اظهار کرد: دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به مناسبت ماه مبارک رمضان اولین فراخوان المصور با عنوان نمایشگاه جلوه‌های ویژه قرآن، سنت و رمضان در آثار هنرمندان را برگزار می‌کند.

قلعه شاخانی به اشاره به موضوع این فراخوان عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را در موضوعات اسما الحسنی، نماز، روزه، حج، روزی و کسب حلال و سبک زندگی اسلامی ایرانی به دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

وی ادامه داد: این فراخوان به منظور ایجاد بستر فضایل اخلاقی با هدف تولید و جمع آوری آثار فاخر هنرمندان با همکاری انجمن هنر‌های تجسمی، خوشنویسی و موسسات قرآنی برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین عکاسی، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک شامل طرحی پوستر، نگارگری، معرق، نازک کاری و آثار حجمی را از رشته‌های هنری اولین فراخوان المصور این اداره کل اعلام کرد.

وی اذعان کرد: هنرمندان و صاحبان فکر و اندیشه می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۶ خرداد جاری به دبیرخانه شورا واقع در سنندج، خیابان توحید، مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج و یا در شهرستان‌های تابعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی محل سکونت خود تحویل دهند.


قلعه شاخانی خاطر نشان کرد: آثار برگزیده پس از داوری در اولین نمایشگاه المصور به نمایش گذاشته خواهد شد و به صاحبان آثار علاوه بر گواهی شرکت در نمایشگاه، لوح سپاس و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات