تاکید شهردار منطقه 20 بر ارتباط دو سویه با شهروندان

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در نشست با فعالین عرصه ارتباطات و روابط عمومی این منطقه، توجه و رسیدگی به موقع نظرات شهروندان را در اثرگذارتر شدن فعالیت های مدیریت شهری مهم برشمرد.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۸۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی در نشست با فعالین عرصه روابط عمومی این منطقه که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، گفت: فعالیت های منطقه 20 به علت ویژگی منحصر به فرد و موقعیت خاص آن از نظر زیارتی، تاریخی و تقسیمات کشوری، حجم بالایی در اجرای برنامه های مناسبتی دارد که به تبع، موجب زحمات افزون تر بر مجموعه روابط عمومی است.

 

صفوی ضمن قدردانی از تمامی فعالین عرصه ارتباطات و روابط عمومی اعم از مدیر، همکاران منطقه، مسئولین نواحی و معاونت ها، افزود: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی سازمان و مردم نقش تاثیرگذاری در انتقال اطلاعات از سازمان به بدنه جامعه و مهمتر از آن از مردم به سازمان دارد.

 

وی ادامه داد: انتقال به موقع نظرات مردم به مسئولین از جایگاه مهمی برخوردار است چرا که ما را در رفع نارسایی ها و اشکالات احتمالی مجموعه مطلع می کند.

 

صفوی گفت: نظرات شهروندان که از منظر های مختلف به سازمان می رسد اعم از گله مندی، انتقاد، غرض ورزی، گزارش و مطالبه حقوق شهروندی، بسیار ارزشمند است و رفع آن موجب اعتلا و اثرگذاری بیشتر فعالیت ها و در نهایت ارتقاء رضایت مندی شهروندان می شود.

 

وی نقش روابط عمومی در دنیایی که به نام عصر ارتباطات معروف است را نسبت به گذشته حساس تر و اثرگذارتر برشمرد و افزود: این نقش اثرگذار هم به لحاظ نظری و هم به لحاظ بهره مندی از تکنولوژی های جدید، نیازمند به دانش روز است تا به سرعت بخشیدن به انتقال اطلاعات و ارتباط با مخاطبین کمک شود.

 

صفوی مسئولین روابط عمومی نواحی، حوزه ها و معاونت ها را سفیر ارتباطی معرفی کرد و گفت: پاسخگویی از طریق فضای مجازی، رسانه های شنیداری و مکتوب بایستی با شفافیت کامل و به موقع انجام شود تا با اصلاح ذهنیت شکل گرفته ناصحیح، برداشت ها منطقی و واقعی بشود.

 

نشست شهردار منطقه 20 با فعالین عرصه ارتباطات با حضور مشاور مذهبی شهردار، مدیر روابط عمومی، کارشناسان روابط عمومی منطقه، مسئولین روابط عمومی نواحی، حوزه ها و معاونت ها که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در سالن شهید تهرانی مقدم برگزار شد با قدردانی شهردار منطقه از آنها به پایان رسید.

 

ارسال نظرات