خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

جبهه انقلابی رسالت سنگینی در عرصه قلم دارد/خبرنگاران مطالبه گری را سرلوحه خود قرار دهند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امروز نیاز به نگاه و نگرش نو، کار و تلاش و دوندگی حرف اول را در جامعه می زند و یکی از مهم ترین عوامل این عرصه قلم های منطقی و با درایت خبرنگاران و اصحاب رسانه محسوب می شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۳۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در نشست صمیمی با گروهی از فعالان رسانه ‌ای آذربایجان غربی و افتتاح دفتر جدید خبرگزاری بسیج در ارومیه با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با اعتماد به جوانان عزت، قدرت و صلابت به دست آورده ایم، گفت: تمام کسانی که سال های متمادی بسیاری در عرصه های مختلف در راستای خدمت به نظام جمهوری اسلامی کوشش کرده اند امروز به جوانان اعتماد کرده و از تلاش و استعدادهای آنان استفاده مفید داشته باشند.

وی، با اشاره به اینکه امروز رسانه یکی از تاثیرگذار ترین عوامل در جامعه محسوب می شود، تصریح کرد: اما این رسانه ها باید مطالبه گر بودن را سرخط امورات خود قرار دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: امروز نیاز به نگاه و نگرش نو، کار و تلاش و دوندگی حرف اول را در جامعه می زند و یکی از مهم ترین عوامل این عرصه قلم های منطقی و با درایت خبرنگاران و اصحاب رسانه محسوب می شود.

حجت الاسلام سرایی، با تاکید براینکه قلم باید در ابتدا به نفع مردم و در راستای منافع ملی باشد، گفت: اما گاهی این منافع علیه منافع ملی و به نفع دشمنان استفاده می شود که باید با مطالبه گری و دقت نسبت به ایجاد چالش های مثبت در جامعه کوشش کنیم.

وی با اشاره به فعالیت نمایندگان مجلس در خانه ملت، عنوان کرد: برخی از این نمایندگان علاوه بر اینکه در راستای مطالبه گر بودن به نفع مردم کوشش نمی کنند بلکه هرکدام در امضای هر سندی ابتدا به نفع خود، خویشاوندان و انتخابات پیش رو می اندیشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، با بیان اینکه دغدغه اصلی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی فعالیت مثبت در انتخابات ۲ سال آینده است، اظهار داشت: بی شک باید مطالبه گری در راستای منافع مردم و و حمایت از منافع ملی رقم بخورد.

حجت الاسلام سرایی، تاکید کرد: قلم دارای ارزش‌ و تقدس بسیاری بوده و رسالت سنگین جبهه انقلاب در عرصه قلم خلاصه شده است بی شک تحقق این رسالت هانیز در عرصه قلم رقم‌ می خورد.

وی، گفت: وحدت و هم افزایی باید مورد توجه تمام رسانه ها باشد چراکه این هم افزایی موجب موازی کاری شده و فعالیت ها اثربخشی لازم خودرا خواهند داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به دیگر وظایف اصحاب رسانه، عنوان کرد: همچنین باید از افراط و تفریط پرهیز کرده و گفتمان باید خارج از منطق نبوده و ایجاد نشاط و انگیزه و مقابله با اقدامات نا امیدانه باید مد نظر باشد.

حجت الاسلام سرایی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ایران 40 سال پایندگی دارد، گفت: نیاز امروز جامعه به بسترسازی و ارتقای بصیرت اقشار مختلف بوده و باید در این راستا تلاش روزافزون توسط نهادها و مردم انجام گیرد.

وی ابراز کرد: به ‌تازگی و پس از بررسی‌های کارشناسی معاون جدید ارتباطات و روابط عمومی سپاه شهدا آذربایجان غربی انتخاب و منصوب شده و تلاش شده است فردی آشنا به حوزه رسانه و دارای سابقه مفید در این بخش به کار گیری شود تا تعامل با رسانه‌های مختلف بیش از پیش افزایش یابد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: در قالب رویکرد جدید سپاه شهدا آذربایجان غربی در حوزه رسانه راه اندازی یک گروه تلویزیونی جدید در دستور کار قرار گرفته تا ناهماهنگی ‌های این بخش سامان یابد و علاوه بر آن برگزاری یک اردوی پربار برای اهالی قلم و رسانه تدارک دیده خواهد شد تا اسباب افزایش تعامل رسانه ‌ای بیش از پیش فراهم آورده شود.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی با اشاره به اینکه سعی بر این است در سال 97 اهتمام بیشتری برای ارتباط با رسانه‌ ها و حل برخی دغدغه های آنان انجام شود گفت: امسال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  1000 خانه برای محرومین آذربایجان غربی می‌سازد.

در این دیدار فعالان رسانه‌ای آذربایجان غربی دیدگاه‌ های خود درباره نحوه تعامل اثربخش رسانه‌ ها با سپاه شهدا آذربایجان غربی را مطرح کرده و خواستار تسهیل تعاملات و حل برخی مشکلات دفاتر رسانه‌ ها با همکاری سپاه شدند.

ارسال نظرات