ضعف مدیریت جهادی نتیجه منفی حوزه اقتصاد است

حجه الاسلام راستگو: در شرایطی قرار داریم که اقتصاد جامعه ما با بی تدبیری،فساد اقتصادی،تحریم خارجی و مدیریت جهادی و انقلابی ضعیف در بین دولت مردان دست و پنجه نرم می کند و باید گفت در اینجا یکی از وزرای کابینه ی شیطان فعال است که نتیجه منفی امروز به دست آمده است.
کد خبر: ۹۰۲۱۴۷۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین راستگو در مراسم شب های ماه مبارک رمضان در مسجد حسینی لپاسر با اشاره به تلاش همیشگی شیطان برای انحراف انسان گفت: شیطان وزرایی دارد که مدام در حال فعالیت هستند اما در جامعه ما با اینکه افراد، شیعه مذهب هستند و باید به عقائداسلامی خود پایبند باشند ولی بعضا در رفتار آنها چیز دیگری نمایان می شود و متاسفانه می بینیم که طهارت در فکر و اندیشه ها کمرنگ شده است.

راستگو با بیان اینکه وزرای شیطان، به وظایف ارباب خود مو به مو عمل می کنند ادامه داد: اما در جامعه، با اینکه برخی ها در امورات مختلف مثل اقتصاد، سیاست و غیره مامور به تکالیف اسلامی و اخلاقی هستند اما وارونه عمل می کنند.
وی افزود: شیطان 11 ماه سال را با تمام وجود کار می کند تا بتواند انسان هایی را تربیت کند که مرید خود باشند و در واقع اینها انسان نماهایی هستند که مرید شیطان هستند و این رفتار انسان نماها، سراسر خبائث است.

سخنران این مراسم تصریح کرد: در شرایطی قرار داریم که اقتصاد جامعه ما با بی تدبیری،فساد اقتصادی،تحریم خارجی و مدیریت جهادی و انقلابی ضعیف در بین دولت مردان دست و پنجه نرم می کند و باید گفت در اینجا یکی از وزرای کابینه ی شیطان فعال است که نتیجه منفی امروز به دست آمده است.
این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه آیا حق ملت شریف ایران در موضوع اقتصادی، در این حد است ابراز داشت: در سراسر خاک میهن اسلامی، گنجینه های زیادی را خداوند عنایت کرده است ولی چرا باید شرایط اقتصادی جامعه اسلامی اینگونه متزلزل باشد.

وی با ابراز تاسف که چرا باید پدر خانواده شرمنده زن و بچه اش باشد افزود: چون بسیاری از افراد که مسئولیت نیز دارند، حقایق را بیان نمی کنند و بخاطر پیروی از هوای نفس و وابستگی شدید آنها به دنیا، فقط امورات خود را پیش می برند و به فکر مرتفع کردن مشکلات متعدد ملت نیستند.

حجت الاسلام راستگو با اشاره به اینکه یکی دیگر از ماموریت های شیطان، ایجاد مصیبت و سختی در جامعه است گفت: باید مراقب بود اگر مشکلی بر جامعه حادث شد، ما را از دیانت دور نکند و اگر اینچنین شد، دچار سیلی غضب الهی می شویم.

وی در پایان گفت: اگر کسی اندیشه و اقدام و موضع گیری ناصوابی انجام دهد،در هر جایگاهی که بخواهد باشد، مورد عذاب پروردگار قرار می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها