دلاوری رزمندگان جرئت تعرض به کشور را از دشمنان گرفت

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: اقتدار و دلاوری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، شرایطی را در انظار جهانی به وجود آورد که جرئت تعرض به خاک کشور ما را نداشته باشند.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۹۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی به مناسبت سوم خرداد گفت: رزمندگان با ازخودگذشتگی موفق به آزادسازی خرمشهر شدند.

 دلاوری رزمندگان جرئت تعرض به کشور را از دشمنان گرفت

وی بابیان اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با تکیه‌بر فرمان‌ها الهی و بدون هیچ ابزاری مقابل دشمن ایستادگی کردند، افزود: رزمندگان متحد و تحت فرمان‌ها رهبر کبیر اسلام بودند تا موفق به آزادسازی خرمشهر شدند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه اگر تحت فرمان‌ها مقام معظم رهبری باشیم به موفقیت خواهیم رسید، اظهار کرد: همین رفتار و اقدامات توسط رزمندگان کمک کرد تا مقابل دشمن به پیروزی دست پیدا کنیم.

مسعودی در ادامه یادآور شد: حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان و جوانان انقلاب شرایطی را به وجود آورده تا در منظر جهان باعظمت و اقتدار به نظر برسیم.

وی با اشاره به اینکه قدرتمندان جهان نیز جرئت تعرض به کشور را ندارند، اظهار کرد: ابرقدرت‌های همچون آمریکا سعی داریم با تجدید تحریم‌ها و به وجود آوردن مشکلات اقتصادی مردم ایران را با چالش روبه‌رو کنند، اما تا زمانی که تحت فرمان ولایت‌فقیه هستیم هیچ‌یک از دسیسه‌های دشمن کارساز نخواهد بود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تحقق شعار سال اشاره کرد و یادآور شد: دستگاه‌های فرهنگی باید اقداماتی کنند تا در راستای تحقق شعار سال تأثیرگذار باشد؛ در این راستا مقرر شد روحانیون و سازمان تبلیغات اسلامی با خرید کالای ایرانی از تولیدات داخل حمایت کنند.

مسعودی در پایان سخنان خود بابیان اینکه زمان هشت دفاع مقدس مردم سخت فراوانی متحمل شدند تا به پیروزی و اقتدار کشور دست پیدا کردند، خاطرنشان کرد: امروز هم با عملکرد به اقتصاد مقاومتی و شعار سال می‌توانیم مشکلات اقتصادی پیش رو را از میان برداریم و به اهداف خود دست پیدا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها