جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان:

حجاب و امنيت اخلاقي نياز كلي هر جامعه است

جانشين فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه حجاب و امنيت اخلاقي نياز كلي هر جامعه است بيان داشت : دفاع از حريم اخلاقي مهم تر از دفاع از جان و مال است .
کد خبر: ۹۰۲۰۳۶۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان  ، سرهنگ  جعفر كردلو  در سومين جشنوار چادر هاي آسماني كه در ستاد انتظامي استان برگزار شد با اشاره به ضرورت اشاعه و تعميق عفاف و حجاب در جامعه، بيان کرد: حجاب يك نگرش براي عقلاني كردن و رسيدن به يك ارزش متعادل انسان ايده آل در نظام اسلامي است .

جانشين فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر اينكه عفاف و حجاب از مهم ترين و متمايز ترين ارزش هاي فرهنگي و اجتماعي جوامع اسلامي است افزود :  عفاف و حجاب نبايد رها و فقط به يک نهاد سپرده شود؛ خانواده بهترين جاي شکل گيري اين فرهنگ و تضمين کننده آن در جامعه است.

سرهنگ كردلو با اشاره به اينکه خانواده مهم ترين و اساسي ترين نهاد اجتماعي براي ترويج حجاب و عفاف محسوب مي شود، گفت: خانواده نقش اساسي در انتقال ارزش هاي ديني به افراد دارد.

اين مقام مسئول حفظ عفاف و حجاب در جامعه را باعث پايداري نظام عنوان كرد و بيان داشت : دشمن در تمام سال هاي پس از پيروزي انقلاب به دنبال تضعيف حجاب در بين زنان بود چرا كه مي دانست اگر حجاب و عفت از جامعه اسلامي برداشته شود به راحتي مي تواند كشور ما را دوباره زير سلطه خود دربياورد اما زنان ما با حفظ حجاب و عفت خود دشمن را در عملي كردن نقشه خود ناكام گذاشتند.

سرهنگ كردلو تصريح كرد : رعايت حجاب نه تنها براي خود زن ارزش مي آفريند ، بلكه مي تواند خانواده و اجتماع را نيز تحت تاثير قرار دهد همانطور كه رعايت آن به عنوان يك امر ضروري مي تواند مفيد باشد .

                                                                            

ارسال نظرات