خبرهای داغ:

دیدار اعضای شورای تأمین شاهین دژ با خانواده های معظم شهداء

بمناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر اعضای شورای تامین شهرستان شاهین دژ با خانواده های شهیدان اسحاق سعادتی و حبیب الله عباسی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۲۰۱۵۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

فرازي از زندگينامه شهيد اسحاق سعادتی:

شهيد جاويدالاثر اسحاق سعادتي در سال1339 در بخش كشاورز از توابع شهرستان شاهين‌دژ در يك خانواده مؤمن و مذهبي ديده به جهان گشود و تحصيلات خود را تا اخذ مدرك ديپلم ادامه داد. وی قبل از انقلاب اسلامي در شهرستان تبريز به تحصيلات خود ادامه مي داد و همواره اهل مسجد و منبر بود و دوستان خود را دعوت به انجام فرايض الهي و عمل صالح مي نمود تا اينكه با اوج گيري مبارزات اسلامي و پيروزي حزب ا... و برچيده شدن رژيم فرعوني شاه، به خدمت سپاه پاسداران درآمد و با همان شور و حال و عشق به امام راحل به مبارزه پيگير و بي امان خود ادامه داد تا سرانجام در عمليات بيت‌المقدس در سال1361 به شهادت رسيد و پيكر پاكش مفقود شد.

فرازي از زندگينامه شهيد حبيب ا... عباسي :

شهيد حبيب ا... عباسي در سال 1319 در روستاي الي بالتا از توابع شهرستان شاهين دژ در يك خانواده باايمان و با تقوا شخصيت يافت و در همان اوان كودكي به علت فقر مالي و عدم امكانات آموزشي از نعمت سواد محروم گشت و شغل شريف كشاورزي را پيشه خود قرار داد و از آن طريق امرار معاش مي كرد و در همان جا ازدواج كرد كه ثمره آن وصلت 10 فرزند مي باشد.

شهيد عزيز از نظر اخلاقي فردي خوش خلق و باوقار بود و نسبت به فرايض ديني عارف بود. بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در تاريخ 1360/1/25 كه اشرار به زادگاهش هجوم آورده بودند نامبرده پس از مقاومت هاي دليرانه سرانجام بر اثر اصابت تير دشمن دعوت حق را لبيك گفت و در جوار قرب الهي آرامش يافت.

روحش ان شاد و يادشان گرامي باد.

ارسال نظرات