برگزاری هشتمین دوره کنفرانس «شبکه‌های هوشمند انرژی» در کردستان

هشتمین دوره کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی با هدف گسترش مرز‌های دانش و تبادل نظر علمی و فنی در زمینه شبکه‌های هوشمند، هفتم و هشتم آذرماه امسال در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۹۸۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هشتمین کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی توسط دانشگاه کردستان با همکاری انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران و مرکز پژوهشی ریزشبکه و شبکه‌های هوشمند در آذرماه سال جاری در سنندج برگزار می‌شود.

محور‌های همایش شامل؛ مدیریت سمت بار، خانه‌ها/ساختمان‌های هوشمند، محیط‌های بدون گاز‌های گلخانه‌ای؛ سیستم‌های مخابراتی و فناوری اطلاعات در شبکه‌های هوشمند؛ تولیدات پراکنده، منابع تجدیدپذیر انرژی و هاب انرژی؛ کاربرد مبدل‌های الکترونیک قدرت در ریزشبکه‌ها و شبکه‌های هوشمند؛ امنیت فیزیکی و سایبری شبکه‌های هوشمند؛ قابلیت اطمینان و مدیریت انرژی در شبکه‌های هوشمند و همچنین سیستم‌های اندازه‌گیری هوشمند و اتوماسیون؛ پایش، کنترل و حفاظت ناحیه گسترده؛ فرهنگ‌سازی، قانون‌گذاری و استاندارد‌ها و کد‌های شبکه‌های هوشمند؛ وسایل نقلیه الکتریکی و اتصال آن‌ها به شبکه؛ ریزشبکه‌های الکتریکی و شهر هوشمند و اینترنت اشیاء است.

این همایش با هدف گسترش مرز‌های دانش و تبادل نظر علمی و فنی در زمینه شبکه‌های هوشمند برنامه‌ریزی شده است.


گفتنی است آخرین مهلت ثبت نام در همایش ۱۷ آبان ماه و آخرین مهلت ارسال مقاله مهرماه است. این همایش در هفتم و هشتم آذر ۱۳۹۷ در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات