به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز ؛

مراسم افتتاحیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان برگزار شد

مراسم افتتاحیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان ، کارکنان پایور و وظیفه در حسینیه کریم اهل بیت (ع) ستاد برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۱۸۸۵۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم افتتاحیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان ، کارکنان پایور و وظیفه در حسینیه کریم اهل بیت (ع) ستاد برگزار شد .

مراسم افتتاحیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا کرمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و اشاره به تلاوت آیات قرآن کریم بیان داشت: قرائت قرآن در ماه رمضان نسبت به ماههای دیگر ثواب ویژه ای دارد.

حجت الاسلام کرمی ماه رمضان را ماه تقویت اخلاص نیت انسان دانست و افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در این زمینه می­فرمایند؛: خداوند روزه را واجب کرده برای تقویت و تثبیت اخلاص در عبادات. چراکه روزه تنها عملی است که ریا و تظاهر در آن راه ندارد و روزه­دار بدون نظر به توجه دیگران امساک می­کند.

مراسم افتتاحیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان برگزار شد

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز نزول کتب آسمانی در این ماه، توفیق روزه، ماه استجابت دعا، وجود شب قدر در این ماه، بهار قرآن و برترین ماه سال را از مهم ترین فضایل ماه مبارک رمضان برشمرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از چیزهایی که باعث می شود که قرآن در روح انسان و در رفتار اثرگذار باشد موضوع تدبر در قرآن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار