خبرهای داغ:

سیاستهای ابلاغی جمعیت کاملا اجرایی نشده است

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست های جمعیتی که ۴ سال از ابلاغ آن می گذرد سیاستهای بسیار خوب و جامعی است که اگر اجرایی می‌شد اثرات بسیار خوبی داشت.
کد خبر: ۹۰۱۸۸۵۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، پروانه مافی رئیس فراکسیون خانواده مجلس شورای اسلامی در هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده که با موضوع جمعیت در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: سیاست های جمعیتی که 4 سال از ابلاغ آن می گذرد سیاستهای بسیار خوب و جامعی است که اگر اجرایی می‌شد اثرات بسیار خوبی داشت اما به غیر از پژوهش برای اجرای آن باید کارهای دیگر نیز کرد.
وی افزود: برای حمایت از زوج های جوان، توانمندسازی جوانان تازه ازدواج کرده و افزایش ازدواج چه کرده ایم؟ 
مافی اضافه کرد: ما چهار ماه است که فراکسیون خانواده را در مجلس راه اندازی کرده ایم زیرا فراکسیون زنان نمی توانست به دلیل حجم بالای کار در حوزه زنان، مسائل حوزه خانواده را پیش ببرد و به دنبال کار پایه ای و ریشه ای در حوزه خانواده هستیم.
رئیس فراکسیون خانواده گفت: سال 84 قانون خوبی در حوزه تسهیل ازدواج جوانان در مجلس تصویب شد که قانون بسیار خوبی است اما اجرایی نشده است، ما باید پیگیر و مطالبه‌گر اجرای این قوانین برای تسهیل ازدواج جوانان باشیم.

ارسال نظرات