معاون عقیدتی سیاسی سپاه کربلا:

برگزاری کلاسهای قرآنی و اخلاقی ویژه ماه مبارک رمضان در سپاه کربلا

فقیهی: معاونت عقیدتی سیاسی سپاه کربلا همچون ادوار گذشته کلاس های متنوع نور مبین با تفسیر قرآن کریم، مباحث اخلاق و محافل انس با قرآن در طی روزهای هفته برگزار می کند.
کد خبر: ۹۰۱۸۵۴۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا در گفتگو با بسیج ضمن تبریک ماه مبارک رمضان  و قبولی طاعات و عبادات روزه داران و مومنین، گفت: این معاونت سپاه کربلا همچون ادوار گذشته  کلاس های متنوع  نور مبین با تفسیر قرآن کریم، مباحث اخلاق و محافل انس با قرآن در طی روزهای هفته برگزار می کند.

 

سرهنگ پاسدار حسین فقیهی ادامه داد: کلاسهای نور مبین در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه برای تمامی کارکنان، افسران  و سربازان  در 4 کلاس مجرا صبح و بعد از ظهر برگزار می گردد.

معاون عقیدتی سیاسی سپاه کربلا اظهار داشت:  کلاس های اخلاق با موضوع سبک زندگی اسلامی با تبیین زندگی و سیره ائمه معصومین(ع) با بهرمندی از استاد برجسته این حوزه حجه الاسلام والمسلمین غلامی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه این سپاه  پس از اقامه نماز ظهر و عصر روزهای یکشنبه و سه شنبه بصورت  حضور متمرکز   تمامی کارکنان، افسران و سربازان اجرا خواهد شد.

وی از برگزاری کلاس  نور مبین با موضوع تفسیرقرآن کریم و همچنین کلاس اخلاق در سطح رده ها، معاونتها، سازمانها و نواحی تابعه سپاه کربلا در اماکن مورد نظر آنان خبر داد و افزود: محفل انس با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در همه پنجشنه های ماه مبارک  از ساعت 7:30 صبح برای همه کارکنان سپاه کربلا در حسینیه عاشقان ولایت این سپاه برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها