خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه:

حکام منطقه با سکوت خود از جنایات اسرائیل حمایت می کنند

امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهونیستی در غزه گفت: سکوت برخی حکام منطقه و علما و مفتی های حجاز، حمایت از این جنایت هاست.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۶۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: در این جنایت، ده ها نفر از مردم مظلوم فلسطین شهید و بیش از دوهزار نفر نیز مجروح شدند لیکن عدم واکنش ها به این اعمال وحشیانه رژیم غاصب قدس، جای تعجب و حیرت دارد.
وی ادامه داد: سران کشورهای اسلامی ادعای حکومت بر ممالک اسلامی را دارند و خود را خادم الحرمین الشریفین می دانند اما با سکوت، ارتباط و حمایت از اعمال و جنایات رژیم صهونیستی در حقیقت خائن به اسلام هستند.
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه با بیت المال مسلمانان، خون امت اسلامی بر زمین ریخته می شود اضافه کرد: این حاکمان خودفروخته، با صهونیسیت ها دست به دست داده اند تا خون مسلمانان را در منطقه بریزند.
خطیب جمعه مراغه گفت: چرا علمای حجازی مدعی دفاع از اسلام در برابر جنایات صهونیست ها و مسلمان کشی ها سکوت کرده و موضع گیری نمی کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: این علما در مسجد النبی و مسجدالحرام مردم را به تقوا سفارش می کنند لیکن در برابر این شبهات و مسلمان کشی ها موضع گیری نکرده و نمی ایستند.
وی ادامه داد: اکنون به نام اسلام در سوریه و نیز علیه مردم فقیر و مظلوم یمن جنایت های بزرگی روی داده و به مردم مسلمان رحم نمی شود اما این حکام و علما در برابر این اعمال سکوت می کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سکوت غرب در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اضافه کرد: مواضع ترامپ و دولت آمریکا در انتقال سفارت این کشور بر خلاف آموزه های مورد ادعای مسیحیت توسط این افراد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها