خبرهای داغ:
در جلسه هماهنگی برنامه های سردشت؛

ویژه‌برنامه‌های سوم خرداد تشریح شد

جلسه هماهنگی برنامه های سوم خرداد و سالگرد ارتحال حضرت امام ( ره ) در سپاه سردشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۷۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ابتدای این جلسه معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و ارتحال حضرت امام (ره) گفت: تاریخ هر کشوری گویای رادمردی، بزرگ مردی ها و صلابت هایی است که آن روز نگارها و آن تاریخ نشان دهنده بزرگی آن ملت است.

سرهنگ فصاحت در ارتباط با سالروز فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد روزی است که روح بلند و بزرگ استقامت و پایداری ملت ما رو نشان داد؛ ملتی که ناجوانمردانه مورد تهاجم یکطرفه قرار گرفت، تهاجمی که در واقع به تعبیر جنگ خیبر می باشد.

وی نظام اسلامی را برگرفته از ایده های حضرت امام خمینی (ره) و فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) دانست و خاطر نشان کرد: در جهان هستی افکاری بلندتر از اسلام وجود ندارد و می توان در سایه این حکومت به عدالت، پیشرفت و گسترش ارزشهای اسلامی رسید و امروز هم شاهد پیشرفت و شکوفایی انقلاب در همه عرصه ها هستیم .

شایان ذکر است که برنامه های برپایی صبح گاه مشترک، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، برپایی یادواره های شهداء ، برگزاری مراسم کوهپیمایی ،نصب بنر و آذین بندی سطح شهرستان از جمله برنامه های پیش بینی شده در این خصوص می باشد.

ارسال نظرات