خبرهای داغ:

رقابت ۱۰۰ نفر در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در ماکو

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو از رقابت ۱۰۰ نفر از برادران و خواهران قرآنی در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان ماکو خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۴۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اسماعیل اسکندر زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو در جمع خبرنگاران در منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو بیان کرد: مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در دو بخش برادران و خواهران در ماکو برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۴۵ نفر آقا و ۵۵ نفر خانم حضور دارند که در رشته های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی با یکدیگر به رقابت خواهنو پرداختند.

اسکندرزاده خاطرنشان کرد: شرکت کنندگانی که در رقابت فشرده و تنگاتنگ یک روزه امتیاز حد نصاب لازم را در رشته های مذکور کسب کنند به مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف راه پیدا خواهند کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو در خصوص اهداف برگزاری مسابقه قرآنی اوقاف گفت: برگزاری این مسابقات موجب گسترش فضای روحانی و فرصت بسیار مناسبی برای کشف استعدادهای قرآنی در شهرستان‌ها است.

اسکندر زاده ادامه داد: ایجاد زمینه انس هرچه بیشتر با قرآن و بسط فضای معنوی مسابقات قرآن در محیط جامعه از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

 

ارسال نظرات