خبرهای داغ:
مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه:

مردم ایران همیشه فرمایشات رهبری را فصل الخطاب می دانند

مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در تجمع اعتراض آمیز دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، گفت: مردم تابع رهبر فرزانه انقلاب هستند و فرمایشات معظم له را فصل الخطاب می دانند.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۳۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

مردم ایران همیشه فرمایشات رهبری را فصل الخطاب می دانند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  محمد حسین هاشمیان افزود: بدعهدی آمریکا را رهبری بارها گوشزد کرده بود و ما هم اینجا جمع شدیم تا با پیروی و تبعیت از ایشان بگوییم آمریکا غلط می کند.

وی با الهام از پیام تاریخی امام خمینی(ره)، امریکا را شیطان بزرگ معرفی و بیان کرد: هنوز کسانی در داخل هستند که پس از بدعهدی آمریکا بازهم می خواهند که به قول و وعده خود در مورد برجام عمل کنند آن ها هم شیطان صفت هستند.

حجت الاسلام هاشمیان با بیان اینکه آقایان آن قدر پررو هستند که تجربه خروج آمریکا از برجام را نپذیرند، تصریح کرد: اینکه منتظر اروپا بمانیم برای ما مضحک است انشاالله ملت ایران از تجربه برجام درس خواهد گرفت.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا نه عقل سالم دارد و نه هوش سالم، آرای مردم آمریکا واقعا در انتخاب چنین فردی باطل شده است .

حجت الاسلام هاشمیان اعلام کرد: ما دانشگاهیان با تمام وجود و دارایی خود پشتیبان ولایت فقیه بوده و از دین اسلام و کشورمان ایران اسلامی دفاع خواهیم کرد.

مردم ایران همیشه فرمایشات رهبری را فصل الخطاب می دانند

وی خطاب به مسئولان و مردم گفت: عظمت و قدرت ایران اسلامی به پرکت ولی فقیه و مقام معظم رهبری است که آگاهانه و پیامبر گونه دنیا را هدایت می کند بنابراین در تمام امورات جاری کشور فرمایشات مقام معظم رهبری بدون چون و چرا فصل الخطاب است.

حجت الاسلام هاشمیان از مسئولان دولت خواست: تا از این پس با عمل به رهنمود‌های رهبر  فرزانه انقلاب پاسخ قاطعی به نقض عهد آمریکا دهند.

دانشجویان در این تجمع با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه آمریکا و متحدانش اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها