فیلم/

ماجرای مسلمان شدن یک خانواده بهائی توسط شهید مدافع حرم

فرزند شهید مدافع حرم "حسن رجایی‌فر" خاطره‌ای جالب از ماجرای مسلمان شدن یک خانواده بهائی توسط این شهید بزرگوار نقل کرده است.
کد خبر: ۹۰۱۶۵۱۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، شهید مدافع حرم "حسن رجایی‌فر" در چهارم تیر ماه 1354 در یکی از روستاهای کامیکلا از توابع بند پی غربی، شهر خشرودپی از شهرستان بابل چشم به جهان گشود.

ماجرای مسلمان شدن یک خانواده بهائی توسط شهید مدافع حرم

وی در دی ماه 1394 برای اولین بار برای انجام ماموریت خود در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه رفت. پس از 20 روز مبارزه از ناحیه کتف مجروح شد و برای معالجه و درمان به ایران بازگشت.

فروردین 1395 موعد دوم ماموریت این شهید گرانقدر بود. پس از رزم سنگین 22 روزه در مناطق عملیاتی حلب، خان‌طومان و دیگر مناطق عملیاتی سوریه مشغول رزم بود که در روز پنجشنبه 16/2/1395 و در عملیات ناجوانمردانه، در حالی که نیروها در زمان نه صلح و نه جنگ بودن مورد هجوم همه جانبه از جمله حملات انتحاری دشمنان احرارالشام ، جیش الفتح ، داعش و... قرار گرفتند که به همراه 14 لاله خونین بال استان مازندران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و هنوز پیکر پاک و خسته‌اش به وطن بازنگشته است.

فرزند این شهید مدافع حرم در یک مستند تلویزیونی که زندگی و رزمندگی شهید «حسن رجایی‌فر» را روایت می‌کرد، خاطره‌ای جالب از ماجرای مسلمان شدن یک خانواده بهائی توسط این شهید بزرگوار نقل کرد. در ادامه این بخش از این مستند را مشاهده می‌کنید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها