منطقه 20 ابداع کننده مسابقات انگیزشی کارگران خدمات شهری

خبرگزاری بسیج: معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه مسابقات انگیزشی کارگران خدمات شهری به ابتکار این منطقه از سال گذشته به اجرا درآمده است، گفت: دومین دوره این مسابقات با حضور تیم های کارگری 4 منطقه از شهر تهران به میزبانی منطقه 20 اجرا شد.
کد خبر: ۹۰۱۶۳۹۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سعید شیرازی با بیان این مطلب گفت: مسابقات انگیزشی کارگران خدمات شهری به منظور قدردانی از زحمات ارزنده کارگران و بالابردن انگیزه کاری آنها به ابتکار حوزه خدمات شهری منطقه 20 از سال گذشته به اجرا درآمده است و امسال در دومین دوره از این مسابقات شاهد رقابت 60 کارگر خدمات شهری از مناطق 20، 15،19، 11 بودیم.

 

شیرازی مشارکت مناطق دیگر شهر تهران در این مسابقه ابتکاری منطقه 20 را مثبت ارزیابی کرد و افزود: کارگران در بستن جارو ،رفت وروب حاشیه جداول، حمل خاک با فرغون، مچ اندازی و طناب کشی با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم های نواحی 4 و یک شهرداری منطقه 20 به ترتیب رتبه های اول و سوم و تیم شهرداری منطقه 11 رتبه دوم را کسب کردند .

 

وی ادامه داد: رشته های درازونشست،دوسرعت چهاردر نه متر،شنا سوئدی، پرش طول و طناب کشی نیز از دیگر برنامه های این مسابقه انگیزشی بود که با حضور تیم های نیروهای شهربان و معبربان و نیروهای گشت اداره پسماند منطقه 20 برگزار شد.

 

این مسابقات با حضور مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، معاون  هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، مسئول مکانیزاسیون سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، معاون و مدیران خدمات شهری و محیط زیست و شهرداران نواحی هفتگانه منطقه20 ، روسای اداره های خدمات شهری مناطق 11،15،19وناظرین اداره کل امور خدمات شهری و سازمان پسماند شهرداری تهران در بوستان جانبازان برگزار و به نفرات برگزیده هر رشته حکم قهرمانی و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

 

در حاشیه این مراسم از سوی سازمان آتش نشانی (ایستگاه 86) شهرری به پاس تقدیر از 3 نفر از کارگران زحمتکش خدمات شهری شهرداری ناحیه 6 منطقه 20 که در حین انجام ماموریت موفق به انجام اقدامات اولیه و اطفاء حریق اتوبوس در جاده ورامین شده بودند لوح تقدیر و هدایا اهدا شد.

 

 

ارسال نظرات